Spoločnosť St. Nicolaus spustila v polovici júna novú kampaň na bylinný likér Demänovka. Ideou kampane je objavovanie tajomstiev slovenskej prírody s Demänovkou. Kampaň vytvorila reklamná agentúra Heads.

Cieľom kampane je zdôrazniť prepojenie slovenskej prírody so značkou Demänovka a upevniť tak pozíciu tohto bylinného likéru na trhu.

Kampaň je primárne zameraná na online prostredie, jej účasťou je špeciálna microsite www.demäpis.sk, komunikácia na Facebooku, YouTube a PR aktivity. Kampaň je nasadená od 15. júna a potrvá 6 týždňov.

„Demänovka je nezameniteľný bylinný likér výnimočnej kvality a chuti, ktorý si Slováci, ale aj zahraniční hostia často vychutnávajú počas turistiky. Jej zloženie je prírodné, príroda jej dáva názov a možno aj vďaka tajnej receptúre ju môžeme považovať za náš slovenský poklad. Aj preto sme sa rozhodli naďalej budovať toto prepojenie s prírodou a prostredníctvom kampane odhaliť skryté poklady a tajomstvá slovenskej prírody. Mnohí z nás poznajú klasické turistické destinácie Slovenska, ale málokto vie, aké zaujímavé zákutia, prírodné krásy či tajomné miesta skrýva naša krajina. Preto ich plánujeme, spolu s verejnosťou, objavovať a prinášať na stránke demäpis.sk tipy, napríklad na letné výlety,“ povedala brand manažérka značky Demänovka Mária Miková zo spoločnosti St. Nicolaus.

Vizitka kampane:
Názov agentúry: HEADS
Creative director: Marko Kolar
Account Manager: Romana Lazarová
Copywriter: Vladimír Križan
Timing kampane: 15.6. (6 wks)
ATL/BTL využité nástroje: Facebook, YouTube, Google GDN, POS, print, PR

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu