Denis Schvarcz a.k.a Bohumil Stejskal sa stal marketingovým riaditeľom vydavateľstva Mafra Slovakia len v novembri 2014. Údajným dôvodom jeho odchodu sú zdravotné problémy. Správu sme aktulizovali v spodnej časti.

Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ vydavateľstva to uviedol v rozhovore pre web MediaGuru.cz, v odpovedi na otázku Po vašom príchode do vedenia nastali tiež personálne zmeny. Sú už na konci?

„Personálne je firma stabilizovaná. Za posledný pol rok došlo iba k obmene finančného riaditeľa a dôjde k zmene na poste marketingového riaditeľa zo zdravotných dôvodov, ale inak je management stály,“ povedal Vladimír Mužík.

Len nedávno, v novembri 2015 bol aj tvárou reklamnej uvádzacej kampane supplementu Hospodárskych novín – HNmagazín.

Denis Schvarcz publikuje pod pseudonymom Bohumil Stejskal.

Začínal ako športový novinár v košickom Večerníku a neskôr ako otec na materskej dovolenke písal svoj blog pre portál Mediálne.sk pod názvom Týždňovky Bohumila Stejskala. Desať rokov až do októbra 2014 v ňom glosoval udalosti zo sveta médií a reklamy.

„Na Vianoce 2004 som dostal nečakaný darček od vtedy úplne neznámeho človeka. Rado Augustín, šéfredaktor Mediálne.sk odpísal na môj email s otázkou, či by web, o ktorý sa s kamarátmi staral, nezvládol jeden „odľahčený“ článok týždenne. Odpísal, zvládol a nasledujúcich desať rokov sa mi postaral o program v nedeľu večer,“ zaspomínal si vo svojom poslednom blogu Bohumil Stejskal.

Je aj zakladateľom a píšucim autorom športového portálu takurcitee.sk.

Aktualizované 10.3.: Posledným dňom v práci pre Denisa Schvarcza mal byť 29. február, no vo vydavateľstve pracuje i naďalej. Zisťovali sme podrobnosti u Vladimíra Mužíka, výkonného riaditeľa vydavateľstva Mafra Slovakia: „S Denisom ešte uvidíme… Nič nie je isté…,“ vyjadril sa 29.2. pre Masmediálne.info Vladimír Mužík.

Aktualizované 16.4.: Denis Schvarcz z vydavateľstva nakoniec odišiel, informoval o tom prostredníctvom správy, ktorú publikoval na svojom webe Takurcitee.sk:

„Dnes je posledný deň, ktorý trávim v doterajšom zamestnaní. Good-bye Hospodárske noviny. Mám zmiešané pocity, asi ako keď umrie svokra. Copyright Lasica so Satinským, samozrejme. Odchádzam venovať sa na stopercentný úväzok TakUrčite, s.r.o.. Snáď si rozdiel všimnete na stránke už čoskoro. Držte mi – a vlastne nám všetkým čo vám píšeme na neobjektívny portál – prsty,“ napísal,

Prečítajte si aj > Tvárou televíznej reklamy nového týždenníka Hospodárskych novín sa stal Denis Schvarcz alias Bohumil Stejskal

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu