Denník Metro má novú kampaň s origami
zdroj: Mafra

Kampaň pod názvom Zdieľaj radosť zaplavila Prahu a ďalšie krajské mestá v Čechách. Kampaň má upozorniť čitateľov, aby po prečítaní svoj výtlačok denníka Metro nevyhadzovali do koša, ale urobili radosť niekomu ďalšiemu – dali mu ho na čítanie. V denníku Metro vyšli postupne aj schémy, ako si zložiť origami z novín – papierové srdce, lodičku či lastovičku.

„Myšlienku projektu nám priniesli sami čitatelia. Rozhodli sme sa teda s nadsázkou stvárniť využitie Metra práve prostredníctvom origami. Čitatelia nám už začali posielať do redakcie fotky svojich skladačiek z Metra. A to je presne to, o čo nám išlo vo výzve Zdieľaj radosť. Všetky fotografie budú postupne zverejnené na facebooku Denníka Metro  a naviaže na ne kampaň na sociálnych sieťach, „ povedal Jakub Strýček, riaditeľ marketingu mediálnej skupiny MAFRA.

Kampaň je tiež podporená celoštátnymi rádiovými spoty a imidžovou inzerciou v tlačených médiách vydavateľstva Mafra. Na projekt nadväzuje televízny image spot pre TV Óčko a ďalšie TV, YouTube a na Facebooku:

 

Najlepšie origami sa dostali až na billboardy. Kampaň má regionálnu kreatívu, skladačka origami z rôznych miest je totiž vždy zachytená priamo s pozadím mesta. Všetky schémy, ako zložiť svoje origami nájdete na novom webe projektu > pozri.

Denník Metro je podľa oficiálneho merania čítanosti Media projekt najčítanejším denníkom v Prahe so zhruba 258 tisíc čitateľmi na jedno vydanie. Vychádza tiež v takmer päťdesiatich mestách v Českej republike a jeho celoštátna čítanosť je tak zhruba pol milióna čitateľov na jedno vydanie.

Vizuály billboardov z kampane:

Denník Metro má novú kampaň s origami - obr.1 Denník Metro má novú kampaň s origami - obr.2 Denník Metro má novú kampaň s origami - obr.3 Denník Metro má novú kampaň s origami - obr.5

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu