grafika: N Press

Denníkn N ako súčasť svojej marketingovej stratégie v eshope ponúka knihy primárne od svojich redaktorov. „Predávame len to čo sme sami napísali, prečítali alebo vyskúšali,“ tvrdia.

„Náš nový obchod.dennikn.sk je aj navždy zostane internetovým obchodom s najmenším výberom. Predávame len knihy, ktoré napísali naši redaktori, a zopár ďalších titulov, ktoré sa nám najviac páčili a najviac sme o nich písali. A ešte štýlovú tašku Denníka N. To je všetko. Možno si nevyberiete, ale ak máte podobný vkus, ako my, tak možno áno,“ uviedlo v newsletteri vydavateľstvo denníka N.

Riaditeľ vydavateľstva Lukáš Fila nedávno zverejnil na blogu denníka N výsledky hospodárenia vydavateľstva za 3 kvartál, pochválil sa, že denník N má vyše 23-tisíc aktívnych predplatiteľov. Mesačná návštevnosť stránky dennikn.sk sa hýbe medzi 600 až 700 tisíc reálnymi užívateľmi.

„Notifikácie od nás si povolilo už 106-tisíc prehliadačov a aplikácií. Našu najúspešnejšiu aplikáciu Minúta po minúte použilo v septembri už takmer 20-tisíc užívateľov. Denne ju používa 7- až 9-tisíc ľudí,“ doplnil.

Denník N je spájaný s politickým hnutím Progresívne Slovensko. Denník vznikol vďaka podpore spoločnosti ESET, ktorej spolumajitelia darovali denníku N nenávratnú pôžičku vo výške 1,2 miliónov eur a vzápätí sa stal spolumajiteľom vydavateľstva aj Anton Zajac, milionár dlhodobo žijúci v USA, ktorý je spolumajiteľom spoločnosti ESET a finančne prispieva i na vznik politického hnutia Progresívne Slovensko.

Finančne na politické hnutie prispel aj majiteľ kníhkupectva Martinus.sk Michal Meško, ktorý je zároveň členom redakčnej rady denníka N. Bývalá členka redakčnej rady denníka N Zora Jaurová, je aktívna v Progresívnom Slovensku, ako členka správnej rady. Čítaj viac.

V hnutí je aktívny aj syn Martina M. Šimečku, hlavného editora denníka N.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu