foto: Dermacol

Spolupráca medzi kozmetickou spoločnosťou Dermacol a slovenskou speváčkou Kristínou Pelákovou sa začala len v minulom roku, už dnes je však Kristína hviezdou v poradí tretieho spotu tejto značky.

Tentokrát speváčka účinkuje v reklame na dlhotrvácny make-up 24H Control, ktorý patrí k bestsellerom medzi emulznými make-upmi.

Dermacol, dlhodobá jednotka v dekoratívnej kozmetike na českom trhu, si od spolupráce sľubuje posilnenie svojej pozície aj na Slovensku. Okrem televíznej reklamy vsádza tiež na potenciál, ktorý má Kristína na svojom video kanáli na YouTube, sledovanom najmä mladšou vekovou skupinou.

Nový 30-sekundový reklamný spot vznikol pod taktovkou známeho kameramana a režiséra F. A. Brabca. Jeho dej sa odohráva počas jedného dňa speváčky – od ranného líčenia, cez fotografovanie v ateliéri, nahrávanie v štúdiu až po večerný koncert.

Počas celodenného pracovného maratónu sa o dokonalý vzhľad Kristíninej pleti starajú tri produkty z radu dekoratívnej kozmetiky Dermacol – make-up 24H Control, podkladová báza Satin base a fixačný púder Invisible Powder, vďaka ktorým jej líčenie vydrží až do neskorej noci. Okrem Kristíny si v spote zahrali aj členovia vedenia tejto rodinnej česko-slovenskej firmy.

„Veríme, že práve prostredníctvom Kristíny, ktorá je síce v bulvári neviditeľnou, no na sociálnych sieťach jednoznačne výraznou osobnosťou, sa nám podarí pritiahnuť pozornosť mladšej cieľovej skupiny nielen na náš besteller, dlhotrvácny 24H Control make-up, ale aj ďalšie výrobky z nášho portfólia,“ uviedla Věra Komárová, riaditeľka stratégie spoločnosti Dermacol.

Vplyv kanála YouTube na zákazníkov si už značka, ktorej produkty sa úspešne predávajú vo viac ako 60 krajinách sveta, v minulosti overila. Po tom, ako vo svojich videorecenziách „objavili“ krycí krém Cover make- up, známi svetoví youtuberi – medzi nimi napríklad Jeffree Star, Tati a Thataylaa – dopyt po tomto produkte sa niekoľkokrát znásobil a o Dermacol sa začali zaujímať aj ďalší zahraniční influenceri.

„Výrazne sa nám rozrástla skupina zákazníčok vo veku 20 až 24 rokov, ktoré sa rady líčia a naše výrobky objavili práve týmto spôsobom,“ doplnila Komárová.

Videá slovenskej speváčky Kristíny Pelákovej bežne dosahujú niekoľkomiliónové počty videní, najúspešnejší videoklip k piesni Ta ne má momentálne už viac ako 33 miliónov zhliadnutí.

Spoluprácu so značkou Dermacol si speváčka pochvaľuje: „Líčim sa často, preto je pre mňa starostlivosť o pleť prvoradá. V značke Dermacol som našla spojenie oboch – pleťovej aj dekoratívnej kozmetiky – v overenej česko-slovenskej kvalite,“ povedala Kristína Peláková.

Spot je od februára 2019 nasadený v rámci televíznej kampane na staniciach skupiny JOJ, kampaň bude zároveň prebiehať na internete a sociálnych sieťach.

Vizitka kampane:

Spot: Tri kroky pre dokonalý vzhľad
Námet: Tím Dermacol
Produkcia: Beltfilm
Réžia: F.A. Brabec
Mediamix: TV, online

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu