Priemerná displejová kampaň na Slovensku vykazuje viac ako 4 milióny impresií a trvá 58 dní. Slovenské online kampane tak patria k najdlhším v regióne CEE.

Tieto informácie prináša štúdia gemiusAdMonitor, pripravená spoločnosťou Gemius pre 13 štátov strednej a východnej Európy. Štúdia obsahuje dáta o veľkosti a efektivite reklamných kampaní v období od februára do júla 2014.

Obr.1. Priemerný počet zobrazení v kampani v jednotlivých štátoch regiónu CEE

Digital marketing Displejové kampane patria k najdlhším v regióne CEE - obr.1

Zdroj: gemiusDirectEffect, 02. – 07. 2014.

Online reklamné kampane sú v priemere najdlhšie v Českej republike, kde prebiehajú približne tri mesiace. Na Slovensku, spolu s Maďarskom, Poľskom a Rumunskom, trvajú kampane priemerne dva mesiace (58-59 dní). Najkratšie kampane sú v Srbsku a Lotyšsku (33-34 dní).

Online kampane na Slovensku zhliadne v priemere 400 tisíc reálnych užívateľov, čo je o 200-tisíc menej, ako je priemer celého regiónu. Najviac užívateľov zasiahnu kampane v Poľsku a na Ukrajine (1,5 milióna) a naopak najmenej v Slovinsku (150 tisíc RU). Kampane na Slovensku sú v priemere zobrazované na weboch štyroch vydavateľov a generujú takmer 21 tisíc kliknutí.

Štúdia zahŕňa kampane merané pomocou nástrojov gemiusDirectEffect a AdOcean v trinástich štátoch regiónu CEE, v ktorých spoločnosť Gemius meria aspoň 50 % online reklamných kampaní: v Českej republike, na Slovensku, v Estónsku, Poľsku, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Bulharsku, Rumunsku, Litve, Lotyšsku a na Ukrajine.

O spoločnosti Gemius

Gemius je obchodno-poradenská spoločnosť poskytujúca dáta, riešenia a odporúčania v oblasti správy online reklamných kampaní, monitoringu a analýzy webových stránok či profilov internetových užívateľov.

Informácie poskytnuté spoločnosťou sú základom pre každodenné marketingové a e-commerce aktivity takmer 2 000 firiem z odvetvia financií, telekomunikácií, IT, obchodu, FMCG, automobilového priemyslu, farmaceutiky, popredných reklamných agentúr a reklamných sietí, mediálnych domov, vydavateľov a zadávateľov reklamy z celého sveta.

Pôsobia na 30 trhoch v Európe, na Blízkom východe a v Afrike. Prostredníctvom lokálnych pobočiek vo viac ako 12 štátoch spolupracujú s profesijnými organizáciami venujúcimi sa globálnemu a lokálnemu rozvoju internetového trhu.

Štúdie vykonávajú na základe vlastnej metodiky a technologickej infraštruktúry za prísneho dodržiavania ICC/ESOMAR noriem. Spoločnosť zamestnáva okolo 300 odborníkov vrátane IT špecialistov, matematikov, sociológov a psychológov. Mesačne analyzujeme 300 miliárd udalostí vyskytujúcich sa vo virtuálnom svete, t.j. zobrazenia stránok a kliknutia, ktoré boli uskutočnené internetovými užívateľmi. Spoločnosť bola založená v roku 1999.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu