foto: ADMA

V piatok, 2. marca, sa v bratislavskej MLYNICI uskutočnilo už druhé slávnostné odovzdávanie cien za digitálny marketing na Slovensku – Digital PIE 2018.

Najviac cien si odniesla Zaraguza, ktorá sa stala aj digitálnou agentúrou roka. Na ďalších priečkach skončili THIS IS LOCCO, TRIAD a Wiktor Leo Burnett.

Spomedzi 160 prihlásených si v jednotlivých kategóriách počas večera odnieslo cenu Digital PIE celkovo 22 prác od 19 agentúr a shortlist, teda Digital Nominee, sa ušiel ďalším 21 prihláškam.

Performance agentúrou roka sa na základe výsledkov súťaže stala THIS IS LOCCO, najviac bodov v kategórii Idea získala Zaraguza a v kategórii Execution dominovala agentúra TRIAD.

Porota sa rozhodla udeliť aj Digital Special Award, ocenenie za výnimočný prínos v digitálnom marketingu. Cenu získal Martin Woska – Chief Creative & Strategy Director agentúry TRIAD a prezident ADC Slovakia.

Okrem hlavných súťažných kategórií porota na svojom zasadaní 15. februára rozhodla aj o udelení nových ocenení. V spolupráci so Združením pre internetovú reklamu IAB Slovakia ADMA po prvýkrát odovzdala aj špeciálne ocenenie pre slovenské médiá s výnimočným prínosom v internetovej reklame a rozvoj internetového trhu. Túto cenu si prebral magazín Sóda od O2.

Pre malé agentúry s ročným obratom do 200-tisíc EUR bola určená nová súťažná kategória RISING STARS, v ktorej zahviezdili Socialists.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu