zdroj foto: BMW Group Slovakia

Agentúra digita.sk pod záštitou nemeckej kreatívnej agentúry Serviceplan sa postará na najbližšie 3 roky o komunikačné aktivity automobilky BMW na Slovensku.

Dvorná agentúra Serviceplan značky BMW v spolupráci s lokálnymi partnermi zastrešuje komunikáciu značky v 12 krajinách strednej a juhovýchodnej Európy. Na Slovensku bude spolupracovať s integrovanou digitálnou agentúrou digita.sk, ktorá zastreší nadlinkovú komunikáciu značky a full servis v online marketingu.

„Teším sa, že digita.sk uspela v konkurencii 5 agentúr a stala sa víťazom národného tendra. Podarilo sa nám tak získať do nášho portfólia nielen legendárnu značku, ktorá je zároveň aj naším love-brandom, ale tiež splniť jeden z našich interných cieľov pre tento rok – získať klienta z automotive industry,“ povedal CEO agentúry digita.sk Michal Vavák.

Agentúra digita.sk vznikla v roku 2010 spojením digitálnych oddelení reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett a mediálnej agentúry StarmediaCo.

Agentúra vo svojej práci kombinuje digital know-how z oblasti kreativity, mediálneho plánovania, technológií a znalosti consumer insightov.

Medzi jej klientov patria značky ako ZOOT, innogy, GlaxoSmithKline, Samsung, či UP Slovensko.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu