Spoločnosť Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East and Africa (CEEMEA), divízia spoločnosti Discovery Communications, ktorá je najvýznamnejším svetovým poskytovateľom plateného televízneho obsahu, oznámila, že celé portfólio jej 22 kanálov bude v strednej a východnej Európe, na Blízkom východe a v Afrike ponúkať jeden spoločný distribučný tím.

Spoločnosť Discovery Communications je najväčším svetovým poskytovateľom plateného televízneho obsahu s kumulatívnym počtom divákov dosahujúcim 2,7 miliardy vo viac ako 220 krajinách a oblastiach. Cieľom spoločnosti Discovery je uspokojovať zvedavosť divákov, stimulovať ich a baviť vysoko kvalitným obsahom v rámci viac ako 200 celosvetových televíznych sietí, medzi najvýznamnejšie z nich patrí Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery a Science, v USA aj prostredníctvom joint venture OWN: Oprah Winfrey Network a The Hub.

Discovery tiež patrí Eurosport International, popredná zábavná skupina zameraná na šport, vrátane šiestich platených televíznych kanálov v Európe a Ázii. V 105 krajinách a oblastiach strednej a východnej Európy, Blízkeho východu a Afriky dosahuje 12 značiek Discovery s relácie lokalizovanými do 19 jazykov kumulatívne 261 miliónov predplatiteľov.

Nový zložený tím pod vedením viceprezidentky pre distribúciu Oksany Janušovskej bude zodpovedný za distribúciu najzaujímavejšej ponuky plateného televízneho obsahu v regióne, vrátane kanálov zameraných na zábavnú faktografiu, životný štýl a šport.

Spojené portfólio zahŕňa Eurosport, najsledovanejší celoeurópsky športový kanál, ďalej Discovery Channel, ktorý je jednotkou vo faktografickej tvorbe, TLC, najobľúbenejší medzinárodný kanál pre ženy a ID Xtra, najpopulárnejší kanál zameraný na záhady a napätie.

Oxana Yanushovskaya
Oxana Yanushkovskaya

„Športové relácie sú vrcholnou formou faktografickej zábavy a prirodzene rozširujú záber spoločnosti Discovery, ktorá sa tomuto žánru venuje už takmer 30 rokov. Zavedené značky, talentovaní ľudia a veľké ambície – vďaka tomu všetkému sa môžeme zamerať na vytváranie hodnoty pre pridružené spoločnosti, partnerov, divákov a akcionárov, k čomu nám pomôže práve ponuka zjednoteného portfólia na trhu“, komentuje tento krok Oksana Janušovská, viceprezidentka pre distribúciu spoločnosti Discovery Networks CEEMEA.

Agentúrny predaj obsahu kanálu Eurosport bude naďalej riadiť Benjamin Deshayes, ktorý bol novo vymenovaný za zástupcu riaditeľa pre distribučnú stratégiu Discovery v regióne CEEMEA, priamo podriadeným viceprezidentke pre distribúciu Oksane Janušovskej. Deshayes pracuje pre Eurosport od roku 1998. Je zodpovedný za predaj partnerom na trhoch strednej a východnej Európy a riadil viacero významných projektov, napríklad spustenie vysielania v miestnych jazykoch v tomto regióne.

V uplynulých týždňoch prekonala sledovanosť v poradí už 25. prenosu Eurosportu z Tour de France hranicu 50 miliónov divákov. Kanály Eurosport a Eurosport 2 odvysielali rekordných 350 hodín prenosov, vrátane 90 hodín živého vysielania, všetko v HD kvalite. Najpopulárnejšie cyklistické preteky sveta dosiahli aj svoju doposiaľ najvyššiu sledovanosť v jednej z krajín regiónu – v Poľsku.

Spoločnosť Discovery Networks International (DNI) zároveň vykázala svoje doposiaľ najlepšie štvrťročné výsledky. Vďaka rekordnej sledovanosti a rastu návštevnosti v medzinárodnom meradle dosiahla DNI v druhom štvrťroku tohto roka 621 miliónov divákov na celom svete (medziročný nárast o 3%). DNI v 25. roku svojho pôsobenia naďalej zaznamenáva exponenciálny rast, vrátane dosiaľ najvyššej priemernej sledovanosti (medziročný rast o 9%) a doteraz najväčšej návštevnosti svojich internetových stránok (medziročný rast o 45%) a sociálnych platforiem (medziročný rast o 250%).

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu