repre foto: TV JOJ

TV JOJ odštartovala november priam ukážkovo. Jej piatková filmová premiéra Coco sa stala dosiaľ najsledovanejšou akvizíciou silnej jesene z ponuky všetkých slovenských televízií.

V sobotu dosiahla show Česko Slovensko má talent svoj nový rekord ôsmej série a v nedeľu sledovalo Noviny TV JOJ až 674-tisíc divákov, čo je dosiaľ rekordná sledovanosť hlavnej spravodajskej relácie televízie JOJ počas tejto sezóny.

JOJ Group bola počas predĺženého sviatočného víkendu jednoznačnou trhovou jednotkou v hlavnom vysielacom čase. V piatok 1. novembra dosiahla excelentnú, až 14,7 % sledovanosť a 30,3 % podiel na trhu, v sobotu zaznamenala až 14,5 % sledovanosť a ešte lepší výkon 30,9 % a v nedeľu až 14,2 % sledovanosť a 28,6 % share.

Celkovo odvysielala TV JOJ za celý týždeň sedem z desiatich najsledovanejších formátov na trhu, ktorými sú Noviny TV JOJ, Česko Slovensko má talent, Krimi, Najlepšie počasie, film Coco, Inkognito a Nové bývanie.

Absolútnym TOP programom slovenského trhu boli v uplynulý týždeň jednoznačne Noviny TV JOJ, ktoré v nedeľu 3. novembra dosiahli dosiaľ rekordnú sledovanosť tejto jesene, keď ich sledovalo až 674-tisíc divákov.

Hlavná spravodajská relácia JOJky tak zaznamenala bezkonkurenčnú, až 14,4 % sledovanosť a 28,2 % podiel na trhu. Nedeľné Krimi takisto dosiahli svoj rekord sezóny s 12,9 % sledovanosťou a 26,5 % trhovým podielom.

Najsledovanejším nespravodajským programom týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií bola už tradične ťažisková show jesene televízie JOJ – Česko Slovensko má talent – ktorá prekonala aj svoj doterajší sezónny rekord z minulého týždňa.

Talent si v prvú novembrovú sobotu nenechalo ujsť až 655-tisíc divákov a show tak dosiahla excelentnú sledovanosť, a to až 14,0 % a podiel na trhu až 29,4 %.

Film na Markíze zaznamenal v sobotu len 15,2 % share a v nedeľu jej ťažisková show Tvoja tvár znie povedome zaznamenala pokles výkonu v porovnaní s výkonom spred týždňa, tentokrát len na 23,5 % podiel na trhu.

Jedenásta epizóda Talentu teda dosiahla v sobotu dosiaľ najlepší výkon a tiež najvyššiu sledovanosť tejto jesene, ktorá z týždňa na týždeň úspešne rastie.

Najsilnejšou cieľovou skupinou show boli tentokrát diváčky v CS 45-54, ktoré zaznamenali vysoko nadpriemernú sledovanosť, až 17,4 %. Muži v rovnakom veku dosiahli takisto vysokú, až 15,8 % sledovanosť.

Hrobári v sobotu po Talente takisto rástli v medzi týždňovom porovnaní, keď dosiahli skvelú 7,4 % sledovanosť a 20,1 % share.

Čiernu komédiu na JOJke si tentokrát v neskoršom večernom slote nenechalo ujsť až 347-tisíc divákov, čo je o takmer 30-tisíc divákov viac ako pred týždňom.

Piatkový sviatočný deň prilákal k obrazovkám veľa Slovákov a ich jednoznačnou prvou voľbou bol krásny animovaný film Coco – túto filmovú premiéru na JOJke sledovalo až 534-tisíc divákov s 11,5 % ratingom a 24,7 % share a animovaná fantasy komédia sa stala dosiaľ najsledovanejším akvizičným filmom tejto sezóny z ponuky všetkých slovenských televízií.

Film Coco si nenechali ujsť najmä ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, ktoré dosiahli bezkonkurenčnú, až 19,0 % sledovanosť a mužská časť publika v tejto cieľovke zaznamenala takisto vysoko nadpriemernú sledovanosť, až 16,3 %.

Televízia JOJ navyše ponúkla detskému divákovi rozprávku Coco aj v nedeľnej repríze v slote po 13-tej hodine, kedy bol film opäť trhovým lídrom (5,2 % Rtg a 17,5 % Shr).

COCO – 1. novembra o 20:35 na JOJke

Raz za rok nastáva deň kedy zosnulí môžu vidieť svojich blízkych… 🕯🖤 Vďaka náhode sa chlapec dostane do sveta mŕtvych. Krásna animovaná kinopremiréra COCO v piatok 1. novembra o 20:35 na JOJke. 👻

Uverejnil používateľ Televízia JOJ Štvrtok 24. októbra 2019

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu