relácia V siedmom nebi včera na JOJke odštartovala novú sériu premiérových vydaní (zdroj: TV JOJ)

V JOJ uzavrela ďalší novembrový týždeň ako trhová jednotka v hlavnom vysielacom čase aj celodenne.

Najviac divákov včera sledovalo večerné spravodajské relácie aj podvečerné magazíny, pričom Na chalupe dosiahlo najvyššiu sledovanosť od svojho vzniku a Nové bývanie si nenechalo ujsť viac ako pol milióna divákov.

Nedeľnému večeru jednoznačne kraľovalo premiérové V siedmom nebi, ktoré malo dosah až na 866-tisíc divákov.

V nedeľu 16. novembra bola JOJ Group lídrom trhu celodenne aj v hlavnom vysielacom čase, v rámci univerzálneho publika aj v obchodne relevantnej cieľovej skupine. V CS 12+ dosiahla v prime time excelentnú 15,0 % sledovanosť a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,7 %, v CS 12-54 si vyslúžila takisto vynikajúcu 12,0 % sledovanosť a 29,9 % podiel na trhu. Samotná TV JOJ zaznamenala v hlavnom vysielacom čase až 11,1 % sledovanosť a 21,9 % podiel (CS 12+).

Najsledovanejšími programami nedele s najväčším počtom divákov boli spravodajské relácie televízie JOJ – Najlepšie počasie včera sledovalo až 633-tisíc divákov s vynikajúcou 13,6 % sledovanosťou a podielom až 26,5 %, Noviny TV JOJ si pozrelo až 620-tisíc divákov, hlavná spravodajská relácia tak dosiahla až 13,4 % sledovanosť a 25,8 % podiel.

Trhovým lídrom v rámci univerzálnej cieľovej skupiny bol aj Šport s 9,5 % sledovanosťou a 18,5 % podielom na trhu.

Diváci sa v polovici novembra dočkali už aj svojej mimoriadne obľúbenej rodinnej relácie V siedmom nebi, ktorá včera na JOJke odštartovala novú sériu premiérových vydaní s absolútnou diváckou prevahou a porazila tak svoju konkurenciu.

V siedmom nebi včera zasiahlo až 866-tisíc divákov (AvRch, CS 12+) a ako jednoznačný trhový líder dosiahlo skvelú 11,0 % sledovanosť a 24,3 % podiel (CS 12+). Najsilnejšiu divácku základňu relácie včera tvorili ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, u ktorých dosiahla excelentnú, až 14,3 % sledovanosť a 29,6 % podiel. Vysoko nadpriemerný výkon zaznamenalo V siedmom nebi aj pri mladších diváčkach v CS 15-24 s 32,5 % podielom na trhu.

Najsledovanejšie televízne magazíny aj tento týždeň žali úspechy a v nedeľu podvečer na TV JOJ opäť potvrdili svoju bezkonkurenčnú pozíciu trhových jednotiek. Na chalupe včera dokonca dosiahlo svoju rekordnú sledovanosť od začiatku vzniku relácie v októbri 2016, a to v oboch cieľových skupinách.

Magazín pre chalupárov si včera pozrelo až 445-tisíc divákov s výbornou 9,6 % sledovanosťou a 23,4 % podielom, v rámci mladšieho publika dosiahol 8,1 % sledovanosť a až 25,0 % podiel.

Relácia s Katkou Jesenskou najviac oslovila diváčky vo veku 45 až 54 rokov, pri ktorých dosiahla vysokú, až 14,5 % sledovanosť a vysoko nadpriemerný, až 33,0 % podiel na trhu.

Nové bývanie si včera nenechalo ujsť viac ako pol milióna slovenských divákov, mimoriadne obľúbená relácia s Vladom Voštinárom si tak vyslúžila skvelú 11,2 % sledovanosť a 24,8 % podiel, v CS 12-54 ešte vyšší výkon s 26,2 % podielom. Absolútne bezkonkurenčnú, až 16,5 % sledovanosť a 32,1 % podiel dosiahlo včera hľadanie nového bývania na JOJke pri diváčkach v CS 45-54.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2020 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu