Divadlo odkomunikovalo premiéru opery teasingovou kampaňou
na fotografii sú sólisti Opery SND: Andrea Vizvári a Daniel Čapkovič pri odhaľovaní záhadnej igelitovej kampane, autor fotografie: N. Dongová (zdroj: SND)

Slovenské národné divadlo sa po prvýkrát v histórii pustilo do špeciálnej teasingovej kampane k dlhoočakávanej premiére opery Ermanna Wolfa-Ferrariho Šperky Madony.

Tisícky chodcov prechádzajúcich okolo novej budovy SND si stihli všimnúť fakt, že pred novou budovou SND pokryla časť reklamných plôch, resp. citylightov tajomná igelitová prikrývka s titulkom VZÁCNE VECI. NETRHAŤ.

Okoloidúci síce mohli pod priesvitným obalom rozoznať náznak ženskej siluety, o čo však konkrétne išlo, prezradilo SND až o 7 dní.

Sólisti Opery SND Andrea Vizvári a Daniel Čapkovič slávnostne strhli igelitovú prikrývku, a tým odhalili oficiálny vizuál k pripravovanej premiére, vytvorený je fotografkou Evelyn Benčičovou a grafickým dizajnérom Josém Llopisom.

„Sme síce štátna organizácia, no to nám nebráni v tom, aby sme pre svojich divákov z času na čas nepripravili netradičnú formu kampane. Vizuál k Šperkom Madony si to priam žiada. V priebehu siedmich dní sme si vyskúšali, ako v praxi funguje pravidlo, že zakázané ovocie chutí najlepšie. Všetky citylighty až na jeden boli napriek jasnej výzve predčasne „odhalené“ zvedavými chodcami. Teasing vzbudil zvedavosť, čím splnil svoj účel. Veríme, že pointa nesklamala,“ vyjadril sa ku kampani riaditeľ Centra marketingu SND, Daniel Rabina.

Divadlo odkomunikovalo premiéru opery teasingovou kampaňou - obr.2
zdroj: SND

Trojdejstvová opera skomponovaná talianskym skladateľom Ermannom Wolfom-Ferrarim narába s kontroverznými témami, ktoré v minulosti pobúrili nielen katolícku cirkev.

Príbeh mladej Malielly, ktorá svojou krásou učarovala nevlastnému bratovi Gennarovi, rozvíri pokojné vody tradičných mariánskych slávností. Jej pôvab však zaujme aj vodcu talianskej zločineckej skupiny Rafaela, ktorý pre to, aby ju získal, ukradne šperky rovno zo sochy Panny Márie. Tento trestuhodný čin však spustí sled udalostí, ktoré sa hlavným postavám vymknú spod kontroly.

Hlavnú myšlienku marketingovej kampane zdôvodnil i hudobný riaditeľ SND Friedrich Haider, ktorý toto dielo hudobne naštudoval:  „Mimoriadna teasingová kampaň k opere Šperky Madony má aj svoj metaforický podtext. Tie najcennejšie veci sa väčšinou skrývajú pod povrchom a nánosom konvencií vytvorených spoločnosťou. Nie je to inak ani v tomto prípade.“

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu