Do 6. ročníka súťaže Prokop 2015 sa prihlásilo spolu až 30 subjektov v 11. kategóriách, ako nás informovala Katarína Droppová, prezidentka Asociácie Public relations SR. Najviac prihlásených prác bude bojovať o umiestnenie v kategórii Business to Consumer PR s 15 projektmi, Digital PR s 12 a Community Relations s 11 projektmi.

Do súťaže svoje projekty prihlásilo celkom 30 subjektov, z toho 1 subjekt verejnej správy, 5 subjektov zo strany klientov, 6 členských agentúr APRSR a 18 agentúr z oblasti PR, marketingu a digitálnych agentúr.

„Shortlisty budú vyhlásené 28. septembra 2015, slávnostné vyhlasovanie PROKOP 2015 prebehne 5. októbra v hoteli Holiday Inn,“ povedala na margo priebehu súťaže Katarína Droppová, prezidentka APR SR.

„V ten istý deň APRSR pripravuje zároveň PR SUMMIT 2015. Hlavnou témou bude Nový biznis model PR agentúr a ich konkurencia, zaujmú tiež inšpiratívne PR kampane, ktoré uspeli vo svetovom meradle. Tešiť sa môžete na Maxima Behara, viceprezidenta ICCO a tiež na informácie, ako sa komunikuje so zahraničnými novinármi, “ doplnila Katarína Droppová.

V súčasnosti prihlásené projekty vyhodnocuje porota zastúpená odborníkmi z oblasti PR a komunikácie, nielen zo strany agentúr, ale aj zadávateľov, ale aj akademického a mediálneho prostredia.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu