Róbert Sedlák založil DobréNoviny.sk na jar 2012 a odvtedy ich vedie ako manažér. V roku 2020 oslávia Dobré noviny svoje ôsme narodeniny. (foto: DobreNoviny.sk)

Návštevnosť Dobrých novín pritom rastie dlhodobo – v roku 2019 pozitívne spravodajstvo čítalo o 25% viac ľudí než v roku 2018.

Jediný spravodajský portál zameraný výhradne na pozitívne správy aj v decembri 2019 potvrdil rastúci trend svojej návštevnosti a po prvýkrát vo svojej histórii sa v mesačnej návštevnosti umiestnil v prvej desiatke slovenského internetu.

Potvrdzujú to výsledky oficiálneho slovenského auditu internetovej návštevnosti IABmonitor.

25 percentný medziročný rast a najvirálnejší slovenský obsah
DobréNoviny.sk navštívilo v posledný mesiac minulého roka 1 732 435 reálnych používateľov, ktorí dovedna zobrazili 13 742 982 stránok portálu.

Umiestnili sa tak na desiatom mieste v poradí najnavštevovanejších slovenských internetových stránok. Návštevnosť Dobrých novín pritom rastie dlhodobo – v roku 2019 pozitívne spravodajstvo čítalo o 25% viac ľudí než v roku 2018.

„Tento úspech pripisujem aj tomu, že ľudia sú už skutočne presýtení negativizmom a správami, ktoré dennodenne všetci čítame v médiách. Atmosféra na Slovensku v poslednom období naozaj nebola dobrá. Posledný rok sa niesol v odkrývaní káuz a ľudia sa už len pýtali a čakali, aká bude ďalšia a kto ďalší je v nej ešte zapletený. Niekedy sa možno aj nám ťažšie hľadali pozitívne správy, ktoré by sme ľuďom priniesli, no vďaka skvelej práci našich redaktorov sme vždy niečo dokázali vypátrať. Naozaj sme veľmi radi, že ľudia si našu prácu cenia, že nás čítajú a pravidelne sa k nám vracajú,“ uviedla šéfredaktorka Dobrých novín Lenka Miškolciová.

„To, že sme sa do top 10 dostali práve v posledný mesiac v roku, zároveň vnímame ako obrovskú motiváciu a všetkým našim čitateľom môžem sľúbiť, že v práci nepoľavíme a dobrých správ, zaujímavých rozhovorov a inšpiratívnych ľudí na našom webe nájdu v roku 2020 ešte viac,“ doplnila Lenka Miškolciová.

O úspešnosti obsahu tvoreného Dobrými novinami svedčí aj fakt, že 7 z 10 najvirálnejších slovenských článkov vypublikovali v roku 2019 práve Dobré noviny.

Vyplýva to z dát aplikácie BuzzSumo, ktorá zbiera údaje o najviac zdieľaných, komentovaných a lajkovaných článkoch na sociálnych sieťach.

Nový mediálny dom avizuje vlastné vydavateľstvo a pobočky na Slovensku

Portál DobréNoviny.sk sa nedávno stal súčasťou novovznikajúceho mediálneho domu s názvom Dobré médiá, s.r.o. Okrem Dobrých novín doň patrí aj internetové Dobré rádio s podobným konceptom pozitívnych správ či najobľúbenejší slovenský hobby portál Tojenapad.sk. Dobré médiá sa tento rok plánujú rozrastať aj o ďalšie projekty.

„Intenzívne pracujeme na spustení nášho vydavateľstva audiokníh, ktoré predstavíme už o niekoľko týždňov. Chceme sa pustiť do nahrávania podcastov, ktoré nám v minulom roku trochu ušli, ale tento vlak určite dobehneme,“ priblížil plány nového mediálneho domu CEO Dobrých médií Róbert Sedlák.

„V priebehu roka 2020 predstavíme aj vynovené portfólio služieb pre našich inzerentov. Zameriame sa pritom nielen na veľké spoločnosti a mediálne agentúry, ale aj na menšie a stredné firmy. V pláne je aj otvorenie jednej či dvoch malých pobočiek Dobrých novín mimo Bratislavy, ktoré by nás posilnili nielen redakčne, ale aj obchodne,“ doplnil Róbert Sedlák.

Róbert Sedlák založil DobréNoviny.sk na jar 2012 a odvtedy ich vedie ako manažér. V roku 2020 oslávia Dobré noviny svoje ôsme narodeniny.

„Za posledných 7 rokov sme ani na chvíľu neprestali investovať do rozvoja nášho biznisu. Postupne sme vybudovali profesionálnu redakciu a obchodný tím, postavili sme tri multimediálne štúdiá, ktoré slúžia nielen našim médiám, ale aj externým partnerom. Na zelenej lúke sme vybudovali biznis model pozitívne naladených médií, ktorý prináša nielen ekonomické výsledky, ale má aj široký spoločenský dopad, na čo sme nesmierne hrdí a sme vďační za túto príležitosť,“ dodal Róbert Sedlák.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu