zdroj: DobréNoviny.sk

Jediný spravodajský portál orientovaný výhradne na pozitívne správy sa teší z rekordnej čítanosti. Aj napriek koronakríze pozitívne správy u čitateľov bodovali.

Server DobréNoviny.sk si v marci pripísal 2 018 399 reálnych užívateľov, vyplýva to z oficiálneho auditu slovenskej internetovej návštevnosti AIMmonitor. Ide o historicky najvyššiu mesačnú nášvtevnosť portálu DobréNoviny.sk a to aj napriek koronakríze, ktorá v týchto týždňoch dominuje prakticky vo všetkých spravodajských a publicistických formátoch.

„V redakcii sa veľmi tešíme, že sa nám aj v takejto náročnej situácii, akú aktuálne celý svet prežíva, podarilo dosiahnuť ďalší významný míľnik. Je celkom pochopiteľné, že v tomto čase ľudia aktívne vyhľadávajú nové informácie. O to viac teší aj mňa, že nevyhľadávajú „len“ počet nových nakazených koronavírusom, ale aj tie dobré správy, vďaka ktorým si možno uvedomia, že napriek situácii, v akej sme sa ocitli, sa vo svete stále deje množstvo dobrých a pozitívnych vecí,“ hovorí šéfredaktorka portálu DobréNoviny.sk Lenka Miškolciová.

Pozitívne správy sú extrémne dôležité hlavne v období, ktoré prežívame v týchto dňoch. Ľudia sú zatvorení vo svojich domovoch a vlna negatívnych správ sa na nich valí doslova z každej strany. Ako proti tomu bojovať? Sú dve cesty. „Prvou je obmedziť prísun negatívnych informácií,“ uviedol v relácii KRIŽOVATKY s Mariánom Balázsom psychológ Martin Miler. „Druhou cestou je aktívne sa venovať pozitívnym veciam,“ dodáva Miler.

Server DobréNoviny.sk zaznamenáva od svojho vzniku v roku 2012 kontinuálny rast. V ostatných mesiacoch sa konštantne drží nad hranicou 1,5 milióna reálnych užívateľov mesačne.

„Keď sme pred 8 rokmi na zelenej lúke zakladali prvé pozitívne spravodajstvo na Slovensku, ani vo sne by mi nenapadlo, akej obľube sa bude o pár rokov tešiť. A som rád, že práve v takomto zložitom období sme dosiahli tento významný míľnik a spríjemňujeme stále väčšiemu množstvu Slovákov tieto ťažké dni,“ povedal Róbert Sedlák, CEO mediálneho domu Dobré médiá, do ktorého patrí aj portál DobréNoviny.sk.

DobréNoviny.sk dlhodobo patria medzi najsilnejšie médiá na Facebooku. Aj to je jasným dôkazom toho, že ľudia hľadajú v týchto zložitých chvíľach nielen na webe, ale aj v priestore sociálnych médií príjemné informácie.

DobréNoviny.sk dominujú v zapojení (engagemente) publika spomedzi všetkých spravodajských portálov. Na druhom mieste je stránka portálu ToJeNápad.sk, ktorý takisto patrí do mediálneho domu Dobré médiá. (zdroj: DobréNoviny.sk )

Aj napriek všeobecnému rastu konkurenčných spravodajských portálov, DobréNoviny.sk skončili na prvom mieste v zapojení svojich fanúšikov vzhľadom na ich počet.

Na podporu svojho obsahu okrem linkovania existujúcich správ na webovej stránke pripravuje redakcia aj zaujímavé obrázky a grafiky, ktoré vyčarujú čitateľom a fanúšikom úsmev na tvári a zlepšia náladu.

Novinkou, ktorá sa stretla s obrovským úspechom, sú naživo prednášané rozprávky s dobrým koncom. Do magického sveta vezmú malých aj veľkých každý pracovný deň manželia Michaela a Martin Kaprálikovci.

DobréNoviny.sk fungujú na slovenskom mediálnom trhu už 8 rokov a sú súčasťou mediálneho domu Dobré médiá, ktorý je najrýchlejšie rastúcou slovenskou mediálnou spoločnosťou s unikátnym biznis modelom.

Do ich portfólia patrí aj internetové Dobré rádio so zameraním na najväčšie hity a pozitívne správy, ale aj najobľúbenejší hobby portál To je nápad, ktorý denne prináša užitočné tipy do kuchyne, domácnosti, záhrady či dielne.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu