Svižné spoty s niekoľkými trefnými rýmami a chytľavou epiforou predstavia hlavné benefity spotrebičov Bosch v rámci činností každodenného života.

Spoty novej medzinárodnej kampane podporujú všetky produktové kategórie a sú zamerané na aktuálne témy udržateľnosti a zdravého životného štýlu.

Cieľom je vtipnou formou ukázať, ako domáce spotrebiče Bosch reagujú na potreby zákazníkov, uľahčujú im každodenný život a pomáhajú šetriť nielen čas, energiu a vodu, ale aj pracie prostriedky a pod. Nové spoty v českej a slovenskej verzii budú dôležitou súčasťou jesennej online a televíznej kampane Bosch.

Kampaň nadväzuje na úspešné spoty #LikeABosch materskej spoločnosti Bosch, ktoré boli zamerané na IoT (Internet of Things) a riešenie mobility.

Nové spoty po prvýkrát predstavujú výhradne domáce spotrebiče Bosch a ich inovatívne funkcie v súvislosti s konkrétnymi potrebami zákazníkov. Na kampani spolupracovali zamestnanci firmy z rôznych krajín a pozícií a spoty sa natáčali počas leta v Prahe.

Prvýkrát boli predstavené na začiatku septembra na medzinárodnom veľtrhu IFA v Berlíne a v Českej republike a na Slovensku ich zákazníci uvidia v rámci intenzívnej jesennej kampane od druhej polovice októbra 2020.

„Štýl kampane je veľmi odlišný od toho, ako sme doteraz naše spotrebiče a ich funkcie komunikovali. Sme preto veľmi zvedaví na reakcie našich zákazníkov. Počas septembra sme pripravili českú a slovenskú verziu. Preložiť originálne texty tak, aby boli krátke, výstižné, rýmovali sa a zároveň sa dobre vyslovovali, bol, úprimne, celkom ťažký oriešok, rovnako ako výber interpreta. Ale podarilo sa a výsledok prekonal naše očakávania. Veríme, že sa naše netradičné spoty a nová komunikácia značky a produktov Bosch bude páčiť,“ povedala Radka Petrášková, Head of Marketing CZ&SK spoločnosti BSH domácí spotřebiče, s.r.o.

Časti spotov, ktoré prechádzajú všetkými kategóriami spotrebičov – od varenia a umývania riadu cez pranie a sušenie bielizne až po tyčové mixéry a vysávače, je možné ľubovoľne kombinovať a upravovať do rôznych dĺžok a formátov. V angličtine vzniklo celkovo viac ako 400 rôznych variantov na využitie v televízii a všetkých typoch digitálnych kanálov.

V Českej republike a na Slovensku pobeží kampaň od 12. októbra v TV, online médiách a na sociálnych sieťach.

Lokálne verzie spotov:

Žite zdravo #LikeABosch

Neplytvajte! #LikeABosch

V televízii pobežia od pondelka 12.10. tieto 30s verzie:

Perte, umývajte riad a neplytvajte jedlom #LikeABosch

Perte, sušte a umývajte #LikeABosch

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu