foto: Dr. Max

Dlhodobá vízia a vnímanie aktuálnych trendov je pre akúkoľvek značku nesmierne dôležité. Aj preto sa lekárne Dr.Max, líder vo svojom segmente na Slovensku, rozhodli prekvapivo inovovať svoju komunikačnú stratégiu.

Prvýkrát prichádzajú s konceptom, ktorým cielia výsostne na Generáciu Z. Komunikačnú kampaň LEVEL UP pripravila agentúra THIS IS LOCCO, ktorá stojí za viacerými úspešnými projektami zameranými na túto cieľovú skupinu.

Celá kampaň vychádza z insightu mladých a jedného z ich najväčších trendov, ktorým je E-Gaming. Pre túto cieľovú skupinu ide o veľmi blízku tému a vďaka tone of voice z herného sveta sa s ňou jednoducho stotožnia.

Dr.Max mladým teraz prináša možnosti, ako sa zlepšiť v tom, čo ich baví a tak sa posunúť o úroveň vyššie – LEVEL UP. V rámci kampane sa posúva aj samotná produktová komunikácia vlastných značiek voľnopredajného sortimentu Dr.Max. Štandardne používané obsiahlejšie popisy nahradili úderné vlastnosti “bonusov”, ktoré Generácia Z pozná z herného sveta.

“Svet sa mení a nám vyrastajú noví zákazníci ovplyvnení neustále sa meniacimi trendami. Tento aspekt nechceme zanedbať a preto bolo len otázka času, kedy začneme hľadať spôsob ako sa prihovoríme aj tejto generácií. Aktuálnu kampaň LEVEL UP možno považovať za akýsi začiatok našej dlhodobej stratégie, v rámci ktorej sa chceme venovať budovaniu vzťahu s novým typom zákazníka z Generácie Z,“ vysvetľuje Andrej Križan, komerčný riaditeľ Dr.Max Slovensko.

Kampaň pracuje s tromi základnými záujmovými spektrami mladých ľudí – E-Gaming, Beauty a Šport. Pre každú z týchto oblastí je do komunikácie zapojených viacero influencerov, ktorí patria k špičke vo svojej segmente. Vďaka tomu môžu ostatným odovzdať rady a triky ako sa zlepšiť.

“Už samotné zadanie, ktoré bolo zamerané na skupinu mladých nás veľmi potešilo. Tejto skupine sa farma segment skoro vôbec nevenuje a sme radi, že v Dr.Max sa to rozhodli zmeniť. Takže aj klient pri tejto kampani postúpil v našich očiach na vyšší level – LEVEL
UP,” hovorí o spolupráci Rasťo Bahurinský, CEO THIS IS LOCCO.

Kampaň bude prebiehať štyri mesiace a v dvoch fázach. Prvá bude nasadená v júni a ďalšia je naplánovaná po letenej sezóne, od septembra do novembra 2020.

Primárnym komunikačným kanálom je online prostredie, v ktorom sa bude pracovať nie len s video formátom hero-spotu a kľúčovými vizuálmi kampane, ale najmä s obsahom od influencerov naprieč všetkými afinitnými sociálnymi sieťami ako je Instagram, Youtube, Twitch a TikTok.

Pre potreby kampane vznikla aj nová microsite www.drmax.sk/LEVELUP, kde je konkrétne vyšpecifikované produktové portfólio pre cieľovú skupinu mladých z Generácie Z.

Vizuály kanmpane:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu