E-shop Alza.sk nechtiac propaguje vo svojej reklame konkurenciu Hej.sk (aktualizované)

E-shop Alza.sk vo svojej aktuálnej kampani paradoxne nechtiac propaguje práve konkurenčný e-shop Hej.sk.

Všimli sme si, že mimozemšťan Alzák v aktuálnom televíznom spote e-shopu Alza.sk na moderovanú otázku v znení „A víťazom výpredajov sa stáva?“, odpovie spevom:

„Hej, Hej, Hej,Hej tak si ho daaaaj Maxi výpredaj“

Hej.sk je však názov jeho priamej konkurencie na Slovensku.

Takto toto je marketingový fail roka 2015 na Slovensku.

Už druhý, prvý bol, keď Alza komunikovala vo svojej reklame vybuchujúceho mimozemšťana Alzáka „džihádistu“ v čase, keď teroristi vo francúzsku zavraždili obdobným spôsobom 130 nevinných ľudí. Čítaj viac.

 

O Hej.sk

V roku 1999 otvoril svoju prevádzku e-shop Kasa.cz v Českej republike, ktorý v roku 2003 otvoril svoju pobočku aj na Slovensku, pod názvom Hej.sk.

O pár rokov neskôr dokonca pohltil aj eshop Dunaj.sk a expandoval. V súčasnosti buduje na Slovensku centrálny sklad pri Senci a práve on je najväčšou konkurenciou pre e-shop Alza.sk.

Hej.sk patrí do skupiny Elektrosped, a.s., ktorá pôsobí na Slovensku, v Českej republike, ako Kasa.cz a v Poľsku, ako Eukasa.pl.

Aktualizované 5. 1. 2016:

Hej.sk priamo reaguje na výpredajové promo Alza, keď na svojom webe píše:

„Počuli sme, že víťazom výpredajov sa stáva Hej Hej Hej.sk! Tak aby sme splnili sľub, každý od nás dostane zľavu 8 € na nákup! Ako uplatniť zľavu?

  1. Vyberte si z (nielen) ponuky víťazného výpredaja
  2. V prvom kroku košíka napíšte do príslušnej kolónky kód M4X1SVK
  3. Zľava 8 € sa vám odráta z celkovej hodnoty nákupu“

> pozri

prtsc hej.sk velky vpyredaj 5.1.2016