ZOOT v novej vianočnej kampani vtipne na príbehu hádky zamilovanej dvojice odkomunikoval svoju službu ktorá umožňuje zákazníkom vrátenie darčekov.

Leitmotívom aktuálnej kampane je možnosť vrátiť tovar bez udania dôvodu, ak s ním zákazník z nejakého dôvodu počas 90-tich dní nie je spokojný.

Kreatívu kampane vytvoril Radovan Andrej Grežo a Barbora Pilná zo spoločnosti ZOOT a p produkciu sa postarala spoločnosť K-pictures, s.r.o.

Spot nakrútil režisér Pavel Soukup, ml., slovenská verzia bude nasadená v televízii Markíza a TV Doma a česká verzia v televízii Prima, Prima Cool, Prima Zoom, Prima Love, TV Barandov, Óčko a Óčko Gold. Kampaň odštartovala už 7. novembra a pobeží do konca decembra.

„Tentokrát sme si zvolili animovanú formu, keďže nám umožňuje širší priestor pre hyperbolu, prehnanosť vtipu a situácií. K Vianociam to patrí a my v ZOOTe to máme radi,“ povedala Pavlína Louženská, marketingová riaditeľka spoločnosti ZOOT.

E-shop zameraný na predaj oblečenia a bytových doplnkov tento benefit komunikuje v spote prostredníctvom animovaných príbehov zamilovaného páru, ktorí čelí nedorozumeniu a hádke po rozbalení vianočných darčekov.

Vianočná kampaň ZOOT - obr. 1
vizuál kampane (zdroj: ZOOT)

„Kampaň pobeží na všetkých relevantných kanáloch zameraných na našu cieľovú skupinu. Okrem televíznych spotov vznikne aj špeciálna stránka www.stastneamakke.sk, kde zákazníci nájdu všetok vianočný kontent týkajúci sa Vianočnej kampane. Napríklad TOP mäkké darčeky od youtuberov, videa radiace ako zabaliť mäkké darčeky, špeciálna nákupná akcia a veľa iného,“ povedala Pavlína Louženská, marketingová riaditeľka spoločnosti ZOOT.

Vianočná kampaň ZOOT - obr. 2
vzuál kampane (Zdroj: ZOOT)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu