foto: event2all

Značka Tchibo spúšťa novú medzinárodnú kampaň pre svoju prémiovú kávu Tchibo Barista. Táto káva je výnimočná najmä tým, že jej Arabica zrnká sú pražené tradičným spôsobom. Praženie je veľmi pomalé, a preto si zrnká zachovajú viac arómy aj chuti.

Práve pomalé praženie je hlavným motívom spotu, ktorý vytvorila reklamná agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS. Príbeh zrnka na ceste od baristu až ku zákazníčke režisérsky spracoval Jonáš Karásek, komponovaná hudba v spote je variáciou na Vivaldiho Zimu z cyklu Štyri ročné obdobia.

Natáčalo sa dva dni v októbri, počas ktorých sa na pľaci vypilo až 139 káv. Postprodukcia vrátane animácie trvala dva týždne.

Televízna a printová kampaň beží od novembra na českom trhu. V blízkej dobe bude uvedená aj na ďalších európskych trhoch.

Vizitka kampane:
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative Director: Peter Rajčák
Art Director: Denisa Pajkošová, Štefan Hellvis Klučka, Lukáš Pompa
Copywriter: Soňa Podstupková, Katarína Noskajová
Account: Roman Matulík
Produkcia: Protos Productions
Režisér: Jonáš Karásek
Hudba: Matúš Široký
3D animácia: EKRAN
Timing: od 1. novembra 2017

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu