Ela Dekánková a Kamila Závodská (foto: PR.Konektor)

Po tom čo agentúra zaznamenala medziročný 78-percentný nárast tržieb, uspela vo viacerých významných tendroch a stala sa novým člnom Asociácie public relations SR, rozširuje svoj tím o nových ľudí.

Čerstvou posilou agentúry je blogerka, odborníčka na produktové PR, content management a social media Ela Dekánková.

Druhou novou tvárou je Kamila Závodská, ktorá je špecialistkou na korporátne PR so skúsenosťami pri organizácií eventov, social media, ale i práci s influencermi.

„Public relations sa čoraz výraznejšie prepája s ďalšími marketingovými nástrojmi, predovšetkým s online a social media. O to sme radšej, že sa nám podarilo nájsť všestranné posily našej krvnej skupiny,“ povedal Filip Švaňa, managing director agentúry PR.Konektor.

„Základom takmer 80-percentného medziročného rastu tržieb sú viaceré integrované kampane pre klientov ako Milka, Figaro či AMC, ale i získanie nových klientov z radu love brandov i rešpektovaných korporácií. Uspeli sme v tendroch a aktuálne zastrešujeme komunikačné aktivity napríklad pre Haribo, Daylong, BeBe Dobré ráno, LR Health & Beauty a Arca Capital,“ uviedla agentúra.

Agentúra je členom Eurocom Worlwide a vďaka pôsobeniu v SR i ČR ponúka klientom synergický efekt jednotnej komunikácie na oboch príbuzných trhoch.

Pri integrovaných kampaniach využíva PR.Konektor synergie spolupráce so sesterskými agentúrami Konektor Social a Hive.

Kým Hive už na Slovensku má priame zastúpenie a zabezpečuje influencerov pre komunikáciu viacerých veľkých značiek, Konektor Social expanduje na Slovensko práve teraz.

„Patríme medzi najprogresívnejšie agentúry v ČR a chceme svoju povesť potvrdiť i na Slovensku,“ povedal Rostislav Starý z Konektor Social, ktorý najnovšie vyhral tender na digitálne aktivity pre Microsoft v ČR i SR.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu