Spoločnosť ETARGET SE vstupuje na trh RTB bannerovej reklamy (Real Time Bidding) s novým produktom s názvom ETARGET RTB. Ide o moderný, automatizovaný nákup bannerovej reklamy naprieč desiatkami reklamných sietí, a posúva tak ďalej efektivitu, cielenie a zásah pri reklamných kampaniach na internete.

Online sa stal nutnou súčasťou mediálneho mixu pri realizovaní úspešných kampaní. Ponúka možnosti a variabilitu pri využití zvereného rozpočtu, no marketéri majú čoraz ťažšiu úlohu pri procese mediálneho plánovania, objednávky, či dôslednej realizácii a správe kampaní. Klienti sú v online dostatočne skúsení a vytvárajú tlak na dosahovanie cieľov a výsledkov, ktoré sú pre každú značku dôležité. Ekosystém online reklamy ponúka množstvo nástrojov a kanálov,ktorými sa najmä bannerové kampane uberajú. Google Display Network, Premium publishers, Facebook, ETARGET a množstvo ďalších spôsobujú, že sa čoraz viac venujeme manažmentu kanálov a nie optimalizácií výsledkov a dosahovaniu cieľov.

ETARGET RTB prináša agentúram a klientom nástroj, ktorý celý tento proces zjednoduší a sprehľadní. Všetky reklamné siete v jednom rozhraní, precízne cielenie na užívateľa, retargeting, štart kampaní v priebehu pár minút a absolútna kontrola nad zvereným rozpočtom. ETARGET RTB je nástroj na efektívnu, flexibilnú a výkonnú správu kampaní v reálnom čase.

RTB je skratkou pre Real time bidding. V online reklame prináša technológiu, ktorá porovnáva v reálnom čase bannery zadávateľov, cielenie a ich ponúkané maximálne ceny za 1000 zobrazení a spája s médiami, ktoré naprieč množstvom reklamných sietí ponúkaju svoj mediálny priestor. Prinášajú tak maximálne využitie rozpočtu pre zadávateľov a monetizuje mediálny priestor.

“ETARGET pôsobí na trhu online reklamy už 11 rokov. Za ten čas sa online reklama hýbala míľovými krokmi. Trend RTB je pre nás a pre našich klientov obrovskou príležitosťou posunúť sa o krok ďalej k najmodernejším nástrojom online reklamy. Naša spoločnosť zažíva jeden zo svojich významných prerodov. Začínali sme ako reklama vo výsledkoch vyhľadávania, spoluprácou s najväčšími médiami prevádzkujeme kontextovú PPC reklamu a posúvame sa k ďalším nástrojom online marketingu. Bannerová reklama nakupovaná v RTB ekosystéme prináša pre všetkých vzrušujúcu zmenu.” dodáva Marcel Vašš, CEO spoločnosti ETARGET.

ETARGET RTB produkt nájdu súčasní i noví klienti priamo v užívateľskom rozhraní a môžu tak okamžite doplniť mediálny mix o tento moderný nástroj nákupu internetovej reklamy.

Spoločnosť ETARGET SE prevádzkuje od roku 2002 sieť viditeľnej reklamy na TOP internetových stránkach v 9 krajinách Strednej Európy. Poskytuje reklamu vo forme textových odkazov a bannerovej reklamy vďaka ETARGET RTB.

 

Zdroj: ETARGET

REKLAMAadv.: