Novou šéfredaktorkou TV Bratislava je Eva Koprena, ktorá sa rozhodla po 17 rokoch vymeniť RTVS za TV Bratislava. Nahradila tak Ľubicu Pilzovú, ktorá po niekoľkých rokoch pôsobenia v redakcii sa rozhodla pre miesto hovorkyne mesta Malacky.

Mgr. Eva Koprena, PhD. má dlhoročnú novinársku prax v STV/RTVS v Hlavnej redakcii spravodajstva a publicistiky, kde pôsobila ako redaktorka, moderátorka, editorka a dramaturgička. Okrem toho prípravovala krátke publicistické reportáže o Slovensku pre CNN (relácie CNN World Report a CNN World View) ( r.2009 – 2011)

Je autorkou projektu „Slovensko v obrazoch“ (magazín o zaujímavostiach Slovenska) – dramaturgia, scenár, moderovanie (2011-2015).

Eva Koperna má na konte viacero medzinárodných ocenení napríklad ocenenie za reportáže pre CNN World Report a CNN World View.

„Keď dostanete novú pracovnú ponuku, pri rozhodovaní, či ju prijať, zaváži viacero vecí.  V mojom prípade v prvom rade  rozhodlo to, že aj naďalej budem pôsobiť v oblasti, ktorú mám rada, v ktorej môžem naplno uplatniť kreativitu  a tvorivosť. Ďalším podstatným momentom bolo, že s riaditeľkou TV Bratislava Ing. Máriou Urlandovou, ktorá ma s ponukou oslovila, máme podobné názory na obsah vysielania a ďalšieho smerovania televízie. TV Bratislava je najväčšia regionálna televízia na Slovensku,  vysiela nepretržite 9 rokov od svojho vzniku Denne vyrába 2 hodiny nového programu, čo je dosť vzhľadom na počet ľudí, ktorí sa na jeho tvorbe momentálne podieľajú.  Pracujú tam profesionáli, ktorí majú aj skúsenosti s prácou v celoplošných médiach, “ povedala Eva Koprena, nová šéfredaktorka TV Bratislava.

Logo TVBA

Metropolitná TV BRATISLAVA je najväčšia regionálna televízia na Slovensku, veľkosťou územia pokrytého signálom, objemom výroby a pestrosťou programu. Vysiela 24 hodín denne a každý deň vyrobí cca 2 hodiny nového programu.

Svoj signál šíri prostredníctvom DVB-T, UPC, Digislovakia, MAGIO TV, Swan a ďalších operátorov na Slovensku. Vysiela aj na internete.

Denne ponúka nielen aktuálne spravodajstvo ale i magazín z mesta Metro Dnes a 2 krát týždenne pripravuje diskusný program Beseda o piatej. Mestským častiam sa venuje v špeciálnych programoch, nechýba ani publicistika a záznamy zastupiteľstiev. Okrem toho vyrába záujmové magazíny so zameraním na ženy, motoristov a informačné technológie.

Prieskum ukázal, že 35,5 % obyvateľov Bratislavy pravidelne sleduje TV Bratislava. Denná sledovanosť (daily reach) je 11,5 %. Sledovanosť za za 3 dni (širšie publikum) je 24 %. (zdroj sledovanosť: Agentúra Dicio 2011)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu