Expl0ited

Známy slovenský youtuber Expl0ited, ktorý patrí medzi najúspešnejších a na svojom profile má viac ako 660 tisíc odberateľov, zverejnil video v ktorom objasnil svoje zárobky.

Príjmy youtuberov pochádzajú jednak z komerčných spoluprác z firmami, kedy propagujú vo svojom videu ich značku, alebo sa naopak stávajú tvárou konkrétnej značky.

Príjmy majú youtuberi i z reklamných videí, ktoré spoločnosť Google vkladá s ich súhlasom do ich videí. Príjem Expl0ited v mesiaci december z takýchto reklám bol cez 2 tisíc eur, ale posledný mesiac v roku býva najsilnejší, dodal.

Online influenceri svojím zásahom dnes už často predčia nielen printové médiá, ale aj televízie a preto sa stávajú dôležitou súčasťou komunikačných kanálov spoločností, ktoré chcú osloviť zväčša cieľovú skupinu mladých spotrebiteľov.

„Vývoj je neúprosný. Najmä mladé generácie (generácie Y a Z) opúšťajú „klasické“ médiá. Vznikajú nezávislé médiá, vzniká nová kategória influencerov, opinion lídrov. Moderátorov, či divadelných hercov nahrádzajú youtuberi i známi športovci. Nové hviezdy majú jeden spoločný znak – podarilo sa im v sociálnych médiách vytvoriť si vlastné, špecifické publikum, vlastný jazyk a….dokážu predávať,“ uviedla agentúra The Hive, ktorá sa špecializuje na prácu s online infulencermi v Čechách a na Slovensku.

Pozrite si video Expl0iteda:

Prečítajte si tiež:

Slovenská sporiteľňa v kampani použila ako influencera youtubera Selassieho

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu