Extrémne premeny (foto: TV Markíza)

Jedinečný formát, ktorý ponúka extrémne obéznym Slovákom doslova druhú šancu na život, si opäť podmanil divákov televízie Markíza.

Záverečná premiérová epizóda 2. série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu, 27. novembra 2019, stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla šou v rámci aktuálnej jesennej sezóny svoj 2. najvyšší rating 9,3 % a historicky 2. najlepší trhový podiel 28,7 % od štartu formátu v septembri 2017.

Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine zaostali, na TV Joj zaznamenal seriál Delukse trhový podiel 17,2 % a nasledujúca novinka InstaQueen trhový podiel len 10,4 %, Jednotka RTVS odvysielala film Good bye, Lenin! s dosiahnutým podielom na trhu 7,5 %.

Príbeh najťažšieho účastníka Michala Gáleta, ktorý pod vedením trénera Maroša Molnára schudol neuveriteľných 107 kíl, pritiahol k obrazovkám 469-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež 2. najlepší výsledok tejto sezóny.

Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 5,4 % a nadpriemerný trhový podiel 28,4 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie.

V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysoko nadpriemerný rating 9,9 % a trhový podiel 30,0 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 603-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách večernej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá v cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 9,4 % a trhový podiel 30,0 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 562-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol nadpriemerný rating 9,1 % a trhový podiel 33,8 %.

Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 9,9 %.

Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 471-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Suverénne najsledovanejšie spravodajstvo ponúkla Markíza aj popoludní, keď Prvé Televízne noviny zaznamenali rating 5,1 % a trhový podiel 28,3 % v cieľovej skupine 12-54.

Zabodoval aj nasledujúci magazín Reflex s ratingom 5,8 % a trhovým podielom 28,0 %. Konkurenčná TV Joj v čase vysielania týchto programov výrazne zaostala so seriálom Naši (share 7,7 % v CS 12-54) a reláciou Noviny (share 6,6 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 33,1 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu