Maroš Molnár a Chris Powell (foto: TV Markíza)

Svetoznáma šou, ktorá ponúka extrémne obéznym Slovákom druhú šancu na život, si opäť podmanila divákov televízie Markíza. Druhá premiérová epizóda novej série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu, 11. septembra 2019, stala v strategickej cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla šou nadpriemerný rating 8,3 % a trhový podiel 26,4 %. Príbeh Lucie Kubisovej, ktorá napriek vážnej diagnóze skleróza multiplex pod vedením trénera Maroša Molnára schudla neuveriteľných 54 kíl, pritiahol k obrazovkám 372-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 4,7 % a trhový podiel 25,7 %, pričom v čase vysielania bola taktiež jednotkou na trhu.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla vynikajúci rating 9,4 % a trhový podiel 29,9 %, nenechalo si ju ujsť až 549-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skvelé výsledky dosiahli aj ostatné večerné spravodajské relácie Športové noviny (rating 8,9 % / share 28,1 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 8,1 % / share 30,3 % v CS 12-54).

Podvečernému vysielaniu aj v stredu kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 6,2 % a trhový podiel 33,8 %. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 11,1 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu