tréner Maroš Molnár z relácie Extrémne premeny Slovensko (foto: TV Markíza)

Svetoznáma šou, ktorá ponúka extrémne obéznym Slovákom druhú šancu na život, si opäť získala divákov televízie Markíza. Úvodná premiérová epizóda novej série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu, 2. septembra 2020, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom v rámci večernej ponuky slovenských staníc po 20:30.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla šou rating 6,9 % a trhový podiel 21,2 %. Konkurenčný seriál Prázdniny zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 18,9 %.

Emotívny príbeh Denisy Masarykovej, ktorá pod vedením skúseného trénera Maroša Molnára schudla neuveriteľných 58 kíl, pritiahol k obrazovkám 338-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový hit Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal skvelý rating 7,1 % a trhový podiel 32,1 %.

Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 7,7 %. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 355-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Výborne sa darilo aj večernej reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rating 4,7 % a trhový podiel 24,0 %, pričom v čase vysielania bola taktiež mimoriadne silnou jednotkou na trhu. Český seriál Slnečná dosiahol na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu iba 6,1 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla vynikajúci rating 8,5 % a trhový podiel 27,8 %, nenechalo si ju ujsť až 529-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila v cieľovej skupine 12-54 hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá si pripísala rating 7,9 % a trhový podiel 28,0 %.

Divácky najúspešnejším programom z ponuky menších staníc sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal turecký seriál Cennet na obrazovkách televízie Doma.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahla epizóda v stredu 2.9.2020 rating 2,3 % a trhový podiel 6,6 %, vychutnalo si ju dovedna 213-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,1 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu