ilustračná foto: pixabay.com

Facebook vyvíja video aplikáciu pre televízne set-top boxy, čím predstavuje reálnu konkurenčnú hrozbu pre televízne vysielanie. Cieľ najväčšej sociálnej siete je zvýšiť si zisky z reklám.

Facebook Inc vytvára aplikáciu pre televízne set-top boxy, vrátane Apple TV od Apple Inc. Informáciu o najnovšom vývoji gigantu Facebook priniesol The Wall Street Journal s odvolaním sa na ľudí s okolia spoločnosti.

Najväčšia svetová on-line sociálna sieť momentálne rokuje aj s mediálnymi spoločnosťami o udelení licencií pre dlhé videa a kvalitné TV programy. Facebook túto informáciu zatiaľ odmietol komentovať.

Aplikácia pre set-top boxy by priniesla spoločnosti Facebook užšie spojenie live videa a video reklamy. Získanie inzerentov, aby kúpili viac videoreklamy je kľúčom k pokračujúcemu rastu tržieb pre Facebook, a práve video reklamy znamenajú vyššie ceny pre inzerentov ako napríklad textové alebo fotograficky orientované reklamy a tým pádom aj vyššie zisky pre Facebook.

Živé video sa stáva vysoko konkurenčným javom na sociálnych platformách a to aj vďaka spoločnostiam, ktoré súťažia vo vysielaní prenosov významných športových udalostí a exkluzívnych video komponentov z udalostí s vysokým profilom ako sú napríklad udeľovanie Oscarov a Grammy Awards show.

V apríli, Facebook rozšíril svoje live video produkty o Facebook Live, ktorý predstavuje potenciálnu hrozbu pre televízne vysielanie, Facebook Live dostal prominentné umiestnenie na aplikácii a ponúka funkcie, ktoré uľahčujú užívateľom vyhľadávať a komentovať v reálnom čase.

Facebook sa snaží agresívne pretlačiť video na platformu, a zaoberá sa aj myšlienku pôvodného obsahu. V decembri, Mashable a Re-code priniesli informáciu o tom, že mediálno-sociálny gigant pracuje na svojom vlastnom originálnom obsahu.

Správa poukazovala na to, že spoločnosť začala rozhovory s rôznymi „potenciálnymi partnermi“ a jeho úsilia sú v „raných fázach“ plánovanej expanzie videa. Ricky Van Veen, vedúci globálnej kreatívnej stratégie Facebook, ktorý bol spoluzakladateľom stránky CollegeHumour, dohliada na túto iniciatívu.

Podľa vyhlásenia Ricky Van Veen, nový obsah, ktorý ešte nie je dokončený, bude dostupný v záložke Facebook video.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu