Ilustračná foto: pixabay.com

Optimalizácia reklamnej stratégie je pre dnešných marketérov v rámci ich práce kľúčová. Až 82% z nich tvrdí, že neustále hľadajú nové nástroje, ktoré im pomôžu optimalizovať reklamnú stratégiu pre rôzne technologické zariadenia.

V priebehu niekoľkých posledných rokov poskytla spoločnosť Atlas Solution, ktorá je dcérskou spoločnosťou Facebooku (Facebook ju získal od spoločnosti Microsoft vo februári 2013) cielené marketingové merania na základe demografických údajov pre mnoho najväčších marketérov z celého sveta a teraz má spustiť meracie kampane s viac ako 300 špičkovými inzerentmi po celom svete.

V rámci týchto meracích kampaní sa chce Facebook zamyslieť nad tým ako tieto poznatky z Atlas Solution „doručiť“ viacerým obchodníkom, bez ohľadu na ich veľkosť.

O svojich plánoch v blízkej budúcnosti informuje spoločnosť Facebook prostredníctvom blogu newsroom.

Spoločnosti rôznych veľkostí po celom svete hľadajú nástroje, ktoré im poskytnú jasnejšiu predstavu o tom, koľko ľudí môžu reklamou osloviť a ktorý vydavatelia si zaslúžia kredit za propagáciu značky alebo za predajné výsledky generované z ich reklám.

V septembri začal Facebook s integrovaním tímu Atlas Solution do širšej meracej organizácie, ktorej úlohou je vytvoriť nástroje, ktorými bude možné zodpovedať uvedené informácie pre spoločnosti.

Facebook okrem toho začína s testovaním nových dokonalejších meracích nástrojov zameraných na užívateľský dosah a atribúty.

Tieto nástroje, predtým dostupné cez Atlas Solution, budú čoskoro dostupné prostredníctvom Facebook Business Manager a prinesú merania na základe demografických údajov (people-based measurement) viacerým marketérom prostredníctvom ľahko použiteľného rozhrania Facebooku.

Takéto pokročilé meranie uľahčí porovnávanie efektívnosti Facebooku, Instagramu a Audience Network popri iných vydavateľoch.

Spoločnosť Facebook si uvedomuje, že pre klientov je konzistentné a presné meranie v rôznych prehliadačoch, na rôznych technologických zariadeniach a platformách rozhodujúce pre vyhodnotenie marketingového výkonu a návratnosti investícií.

V priebehu budúceho roka plánuje Facebook spustiť viacero pokročilých meracích nástrojov, ktoré budú k dispozícií pre inzerentov po celom svete.

Tieto nástroje sa stanú kľúčové pre ľudí alebo teda marketérov, ktorí sa orientujú na people-based measurement, čiže na merania na základe demografických údajov.

Cieľom Facebooku je pomôcť pochopiť všetkým spoločnostiam porozumieť riadenie marketingu a jeho hodnoty či už na Facebooku alebo aj mimo neho.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu