foto: Newsroom/Facebook

Po ročnom testovaní spustila najväčšia sociálna sieť na svete novú službu. Zoznamka je určená pre používateľov od 18-rokov a v mobilnej aplikácii Facebook sa zobrazí ako nová karta. O novej službe informuje Facebook na svojom firemnom blogu.

Po prihlásení sa do Zoznamky si používateľ môže jedným kliknutím vytvoriť profil, ktorý je oddelený od jeho hlavného profilu na Facebooku. Potenciálnych partnerov môže nájsť medzi svojimi priateľmi alebo aj mimo existujúcu sieť priateľov, ak chce zostať vo väčšej anonymite.

Facebook navrhuje potenciálnych partnerov na základe preferencií, ktoré používateľ zadá pri vytvorení svojho profilu a aj na základe jeho záujmov a aktivity na sociálnej sieti.

Podľa The Verge má aplikácia mnoho dizajnových prvkov ako podobná aplikácia Hinge. Aj v Zoznamke je možné posielať páči sa mi to a zodpovedajúcu správu ku každému profilu, s ktorým sa používateľ v službe stretne.

Nová služba Zoznamka je zadarmo a nie sú v nej reklamy ani prepojenia na nákupy. Je prepojená aj so skupinami a udalosťami na Facebooku. Ak niekto v nejakej skupine, v ktorej sa používateľ nachádza vytvorí profil na zoznamovanie alebo ak plánuje navštíviť rovnakú udalosť zverejnenú na Facebooku, používateľovi sa tieto interakcie zobrazia.

Facebook pri vytváraní novej služby myslel aj na bezpečnosť, na ktorej spoločnosť spolupracovala s mnohými odborníkmi. Služba obsahuje rôzne bezpečnostné prvky, vrátane možnosti nahlásenia a zablokovania iných používateľov, zákazu odosielať fotografie, odkazy, platby alebo videá v správach.

Do Zoznamky sa dajú pridať aj príspevky zo služby Instagram. Pridávanie príspevkov z Instagramu do profilu uľahčí vytvorenie lepšieho zoznamovacieho obrazu, umožní ostatným nahliadnuť do života používateľa a nájsť spoločné prvky, ktoré podnietia konverzáciu.

Forbes upozorňuje že v novej službe je i funkcia Zdieľaj svoje plány, ktorá používateľom ľahšie umožní zdieľať polohu, ak sa rozhodnú s niekým si dohodnúť rande.

Podľa spoločnosti Facebook je nová aplikácia odpoveďou na nespokojnosť ľudí s ich súčasnými aplikáciami. Nespokojnosť so svojou súčasnou aplikáciou vyjadrilo až 40% opýtaných.

Skutočnosť, že Facebook tento produkt uviedol do prevádzky až v 20-tich krajinách za menej ako jeden rok, naznačuje, že je populárny u začínajúcich používateľov.

Nová aplikácia Facebook Dating je v súčasnosti dostupná v USA Argentíne, Bolívii, Brazílii, Kanade, Čile, Kolumbii, Ekvádore, Guyane, Laose, Malajzii, Mexiku, Paraguaji, Peru, Filipínach, Singapure, Suriname, Thajsku, Uruguaji a Vietname. V Európe by mala byť služba dostupná na začiatku roku 2020.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu