Fantomas sa v novej kampani Poštovej banky na prvý pohľad polepšil a venuje sa svojim deťom

vizuál kampane (zdroj: Poštová banka)

Hlavnou postavou zimnej kampane Poštovej banky na spotrebný úver Dobrá pôžička bude opäť zloduch so zelenou maskou. Sávu Popoviča, v úlohe Fantomasa, v nej budú sprevádzať dve osemročné deti. Jej realizácii predchádzal takmer mesiac príprav.

Fantomas sa na prvý pohľad polepšil, venuje sa deťom, pečie s nimi medovníky a počúva vianočné koledy. K sviatočnej atmosfére mu chýba už len vianočný stromček, ktorý si dal doviezť vrtuľníkom. Nekúpil ho však v obchode, ale ukradol ho priamo z námestia, kde stoja prekvapení ľudia a policajti…

„S dobrou pôžičkou od Poštovej banky sa môže polepšiť každý – to je ústredná myšlienka, na ktorej sme postavili novú kampaň. Chceme tak upozorniť na našu Dobrú pôžičku a jej špecifikum – každému, kto si od začiatku novembra u nás požičia, pošleme až do 50 eur na sporiaci účet Rezerva. Klienti tak budú mať možnosť polepšiť sa, začať si šetriť a vytvárať potrebnú finančnú rezervu. Samotnou kampaňou napĺňame náš brand purpose – Meníme postoj Slovenska k peniazom. Radi im požičiame, ale s ešte väčšou radosťou im pošleme štartovací vklad na sporiaci účet. Veríme, že ich to motivuje k šetreniu, aby sa v budúcnosti nemuseli zadlžovať,“ uviedla Silvia Wenderlová, head of marketing Poštovej banky.

Na spote sa podieľal približne 40-členný štáb, ktorý pripravil stavbu, kulisy, svetlá a špeciálne efekty. Niektoré rekvizity, boli privezené až z Nemecka.

Na natáčanie boli upečené aj netradičné medovníky, ktoré deti zdobili zelenou polevou a postavili sme 1,5-metrového snehuliaka z polystyrénu.

„Samotné natáčanie trvalo 20 hodín a okrem hlavných postáv sa ho zúčastnilo aj 30 komparzistov, či štyria policajti. Natáčali sme na troch miestach – vo futuristickej stavbe ELIPSION v Senci, na námestí v Trnave, ale aj v ateliéri,“ doplnila S. Wenderlová.

V ateliéri sa točili všetky exteriérové scény so snehom. Deň pred nakrúcaním dala banka zasnežiť plochu s viac ako 200 štvorcovými metrami, deti sa tu guľovali, robili v snehu anjelov a celé natáčanie si užívali ako počas skutočnej zimy.

Televízna kampaň bude podporená aj v printe, OOH, na sociálnych sieťach a v digitálnom priestore. Na Popovičovu masku sa použili odliatky tváre, jeho reklamnému dieťaťu zase nalepili plešinku.

Zelený zloduch sa v kampani Poštovej banky prvýkrát objavil v marci. Išlo o najkomplexnejšiu kampaň, akú banka dovtedy pripravila – okrem televízie, kín, printu, OOH, zarezonovala aj v internej komunikácii.

Autorom kreatívneho konceptu zimnej kampane na Dobrú pôžičku Poštovej banky je reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, PR zabezpečuje agentúra AMI Communications a nákup médií agentúra Media and Digital Services.

Vizitka kampane:

Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová, Zuzana Strempeková
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder, Bianka Dingová
Account: Juraj Výboch, Simona Bobeková
Digital account: Stanislav Várady
Produkcia: Katarína Kintlerová, Petra Géciová (JOJ Production)
Réžia: Dano Dekan

(ts)