Podvečerný animovaný film Shrek 2 si v nedeľu na Markíze pozrelo viac divákov, než akýkoľvek prime-time program konkurencie.

Veľké finále obľúbenej reality šou Farma prekonalo v nedeľu 15. decembra 2013 na obrazovkách televízie Markíza všetky doterajšie rekordy sledovanosti štvrtej série, ktorá odštartovala 25. augusta 2013.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol dvojhodinový priamy prenos historicky najvyšší rating 14,4 %a druhý najlepší trhový podiel 35,4 % v rámci štvrtej série šou. Súboj Boženy Candrákovej a Pavla „Paca“ Styka (na fotografii) o hlavnú výhru 50-tisíc eur si nenechalo ujsť rekordných 812-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Pacovu radosť z celkového víťazstva si vychutnali najmä mladé diváčky vo veku 12 až 24 rokov, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 50,5 %.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v nedeľu stali Televízne noviny (rating 14,4 % / share 38,8 % v 12-54), ktoré si pozrelo 873-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 12,5 % / share 32,1 % v 12-54).

Sledovanejšia než akýkoľvek prime-time program konkurencie bol aj podvečerný animovaný film Shrek 2 (rating 9,8 % / share 31,3 % v 12-54).

sobotu 14. decembra 2013 sa vynikajúco darilo televízii Doma s premiérou rodinnej komédie Zlaté Vianoce (rating 3,1 % / share 8,7 % v 12-54), ktorá sa stala najsledovanejším sobotným programom stanice od začiatku roka 2013.

Zdroj: PR oddelenie skupiny Markíza

REKLAMAadv.: