Farma (foto: TV Markíza)

Dlhoročne obľúbená reality šou Farma sa aj vo svojej 11. sezóne teší veľkému diváckemu záujmu. Premiérová epizóda odvysielaná vo štvrtok, 17. októbra 2019, prekonala na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 všetky svoje doterajšie tohto sezónne rekordy.

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla Farma doposiaľ najvyšší rating 8,3% a rovnako aj trhový podiel 34,3%. Konkurenčná politická talkšou Na hrane zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 15,6%, Jednotka RTVS ponúkla dokumentárnu sériu Fetiše Nežnej revolúcie (share 6,3%) a film Americká krása (share 4,6%).

Zaujímavé dianie na statku pritiahlo k obrazovkám celkovo 400-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok v rámci aktuálnej série. Farma obzvlášť zaujala cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania reality šou zabezpečili trhový podiel až 60,3%.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stal úspešný komediálny seriál Horná Dolná, ktorý dorovnal svoj tohto sezónny ratingový rekord 9,2% a dosiahol tiež najvyšší trhový podiel 26,8%.

Konkurenčné zábavné relácie značne zaostali, Inkognito na TV Joj zaznamenalo v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18,7% a Zlaté časy na Jednotke RTVS trhový podiel 9,6%. Skvelú zábavu v podaní špičkových hercov si vychutnalo celkovo 385-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny s vysoko nadpriemerným ratingom 9,8% a trhovým podielom 33,1%.

Nenechalo si ich ujsť 582-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom štvrtka stala relácia Počasie, ktorú si pozrelo rovných 600-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 obsadila druhú priečku s vynikajúcim ratingom 9,8% a trhovým podielom 30,8%.

Podvečernému vysielaniu aj vo štvrtok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 obsadil piatu priečku so skvelým ratingom 8,5% a trhovým podielom 36,7%.

Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 9,7%. Najobľúbenejší slovenskí oteckovia pritiahli k obrazovkám 410-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo televízii Doma s obľúbeným tureckým seriálom Sila ženy. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla štvrtková epizóda rating 1,9% a trhový podiel 5,6%.

Vychutnalo si ju 206-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež suverénne najvyšší počet v rámci ponuky menších staníc.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom, zaznamenala tretí najvyšší tohtoročný trhový podiel 35,2% celodenne a druhý najvyšší trhový podiel 38,0 % v prime-time 19.00-23.00.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu