Oteckovia (foto: TV Markíza)

Mimoriadne obľúbený rodinný seriál Oteckovia naďalej suverénne kraľuje podvečernému vysielaniu. Premiérová epizóda odvysielaná v pondelok, 14. októbra 2019, dosiahla v oboch hlavných cieľových skupinách rekordné výsledky sledovanosti v rámci aktuálnej 4. série.

V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali Oteckovia v rámci jesennej televíznej sezóny najvyšší rating 8,7% aj trhový podiel 38,0%. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 8,7%.

Najobľúbenejší slovenskí oteckovia pritiahli k obrazovkám 442-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež jesenný rekord seriálu.

Jednotkou na trhu v čase vysielania bol tradične aj kultový komediálny seriál Susedia, ktorý sa v cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa s ratingom 8,7% a trhovým podielom 24,5%. Skvelú zábavu s mimoriadne obľúbenými seriálovými postavami si vychutnalo celkovo 418-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie, ktorá taktiež dosiahla najvyššiu tohto-sezónnu sledovanosť.

V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala rekordný jesenný rating 11,0% a druhý najlepší trhový podiel 32,9%. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť v rámci jesene rekordných 625-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,3%/share 33,0% v CS 12-54) a Športové noviny (rating 8,7%/share 25,5% v CS 12-54).

Mimoriadne silnými jednotkami na trhu boli v čase vysielania aj podvečerné relácie Prvé Televízne noviny (rating 4,5%/share 33,3% v CS 12-54) a Reflex (rating 5,1%/share 33,1% v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 32,3%) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 30,9%).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu