V pondelok 14. decembra organizátori festivalu Bažant Pohoda oznámili, že sa končí spolupráca s generálnym sponzorom, so spoločnosťou Heineken Slovensko a festival bude mať nové meno. Značka Zlatý Bažant bola spätá s festivalom už od roku 2002. Nový názov festivalu bude len Pohoda 2016. Správu som aktualizoval o rozhovor s Ronaldom Luptákom zo spoločnosti Heineken Slovensko.

„Aj vďaka Zlatému Bažantu mohli naši návštevníci na festivale vidieť mnohé veľké mená svetovej hudobnej scény, zároveň k nám HEINEKEN Slovensko prinášal aj viaceré pivné (Bažant Pub, Pohostinstvo) či kultúrne atrakcie (Bažant Kinematograf). Sme hrdí, že sme boli partnermi taký dlhý čas, bola to vynikajúca spolupráca. Značke ako aj jej zástupcom ďakujeme a prajeme všetko dobré, “ uviedol na margo zmeny názvu Michal Kaščák, organizátor festivalu Pohoda na svojej webovej stránke.

“Sme veľmi hrdí na uplynulých úspešných 14 rokov kvalitnej spolupráce na festivale Pohoda. Nastal však čas posunúť sa ďalej a sme veľmi radi, že ho môžeme odovzdať v tej najlepšej kondícii. Festivalu, všetkým jeho partnerom a priaznivcom želáme veľa šťastia do ďalších úspešných ročníkov, “ povedal Ronald Lupták, group brand manager pre prémiové značky spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Aktualizácia 16.12.2015: Zhováral som sa o dôvodoch ukončenia spolupráce s Ronaldom Luptákom, group brand managerom pre prémiové značky spoločnosti HEINEKEN Slovensko:

Prečo sa spolupracujúca po 14 rokoch skončila? Aký bol dôvod?

K dohode o ukončení spolupráce sme dospeli počas vzájomných rokovaní v uplynulých týždňoch. Konkrétny obsah týchto rokovaní ako ani dôvody špecifikovať nebudeme, keďže tieto informácie majú povahu obchodného tajomstva.

Čo priniesla spolupráca značke Zlaty Bažant? Robili ste si prieskumy poznateľnosti značky?

Značky festivalu Pohoda a piva Zlatý Bažant sa pred 14-timi rokmi spojili s cieľom vybudovať na Slovensku festival európskeho významu a svetových kvalít. Od začiatku spolupráce v roku 2002 sa tento zámer podarilo naplniť a obe značky posilnili svoje vedúce postavenie najznámejších brandov vo svojich oblastiach na Slovensku. Sme presvedčení, že spolupráca bola hodnotná a prospešná pre obe strany. Vďaka podpore značky Zlatý Bažant mohol festival svojim návštevníkom ponúknuť tie najzvučnejšie mená hudobného sveta a tiež neustále posilňovať svoju celkovú úroveň a kvalitu. Návštevníci si zase mohli vychutnať bohaté portfólio produktov značky Zlatý Bažant v prvotriednej kvalite a využiť špičkový servis výčapných zariadení a úroveň logistiky v pozadí. Zlatý Bažant okrem toho na festival každoročne priniesol mnohé zážitkové či kultúrne atrakcie, ktoré ešte viac umocnili zážitky návštevníkov Pohody: Svet piva, neskôr Bažant Pohostinstvo, Bažant Kinematograf, Radler Minibus Tour, pojazdný Zlatý Bažant Pub a pod. Samotná značka Zlatý Bažant bola na oplátku spojená s pozitívnym menom festivalu a bola tak neoddeliteľnou súčasťou jedného z najväčších kultúrnych podujatí na Slovensku vrátane väčšiny mediálnych výstupov spojených s festivalom počas celého roka. Sme veľmi radi, že po 14-tich rokoch úspešnej spolupráce môžeme festival odovzdať ďalej v tej najlepšej kondícii a prajeme festivalu, všetkým jeho partnerom a priaznivcom veľa šťastia do ďalších úspešných ročníkov.

Budete partnerom na iných letných festivaloch? Ktorých? Je to pre značku zaujímavý koncept pre oslovenie konkrétnej cieľovej skupiny?

Plány na budúci rok v tejto chvíli dolaďujeme a môžeme prezradiť, že sú rozhodne smelé a postavené na inováciách tak, ako to značka Zlatý Bažant robí od svojho vzniku v roku 1969. Sme presvedčení, že konzumenti a fanúšikovia tejto najsilnejšej slovenskej pivnej značky sa majú na čo tešiť. Nechceme však predbiehať udalosti, a preto naše plány v tejto chvíli ešte nebudeme prezrádzať.

Ďakujem za rozhovor.

K zmene dochádza i na poste reklamnej agentúry, keď o komunikáciu festivalu sa bude opäť ako po iné roky starať Milk Studio a vystrieda tak po predchádzajúcom roku agentúru Wiktor Leo Burnett. Hlavným partnerom festivalu Pohoda v roku 2016 bude pivovar Urpiner, názov festivalu však bude bez mena tohto partnera, len ako  Pohoda 2016.

Pohoda 2016
protagonisti Pohoda 2016, vizuál: Milk Studio (zdroj: Agentúra Pohoda)

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu