Štúdio Milk, ktoré sa stará o komunikáciu festivalu Pohoda, spustilo novú webovú stránku na doméne Pohodafestival.sk, 100 dní pred štartom festivalu.

Nový web má nový dizajn a je „user freindly“, teda má užívateľsky priateľskejšie prostredie. Obsahuje i viacero noviniek, nový homepage, mozaiku s rozličným zaujímavým obsahom, pribudla možnosť vyhľadávania pomocou hashtagov a návštevníci stránky sa môžu prihlasovať pomocou svojich účtov na Facebooku a Googli.

„Nový web festivalu Pohoda je samostatný komunikačný kanál, ktorý funguje počas celého roka, a tak sme pri redizajne k nemu aj pristupovali. Vytvorili sme jednoduchú platformu, ktorá nám umožní komunikovať jednotlivé ročníky, bez ohľadu na ich aktuálny vizuál – užívateľ si tak nemusí každý rok zvykať na úplne nový web,“ povedal Martin Jenča, šéf štúdia Milk.

„Web sa bude spúšťať postupne po jednotlivých blokoch. Momentálne spúšťame základný blok, kde bude e-shop, webparty, umelci a novinky. Blok sa bude postupne dopĺňať o ďalšie sekcie ako program, fotogaléria, praktické informácie, pro area, press či festivalové rádio, “ doplnil Martin Jenča.

Obsah webu je v slovenčine a v angličtine, keďže približne tretina všetkých návštevníkov naň prichádza zo zahraničia, z Česka, Veľkej Británie, Rakúska, Nemecka, Poľska a USA. Web navštívi ročne až 500 tisíc užívateľov zo 183 krajín.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu