zdroj: Agentúra Pohoda

O vizuálny koncept a marketingovú komunikáciu sa opäť postará kreatívne štúdio Milk. Na novom vizuálnom koncepte s Milkom spolupracovali aj umelci Craig & Karl. Na 21. Pohode zahrá duo Ylvis, Birdy, Slaves a C Duncan, speváčka Dillon či rakúske kapely Resisters a Elektro Guzzi presents Parade, alebo Chiki liki tu-a.

“S Pohodou spolupracujeme už viac ako 10 rokov a každé nové zadanie je záväzok a zároveň veľká výzva. Na jednej strane chceme, aby bolo na prvý pohľad čitateľné, že je to stále Pohoda. Na druhej strane sa festival stále zlepšuje a posúva dopredu — a spolu s tým chceme posúvať aj našu prácu. Nejde tu len o samotnú vizuálnu podobu — ide o jej účel, teda komunikovať, prinášať radosť a získavať si pozornosť existujúceho aj nového publika,“ povedal Martin Jenča, Design director štúdia Milk.

Pozrite si na ukážku nový vizuálny koncept Pohoda 2017:

Milk tento rok oslovil pre spoluprácu dvojicu umelcov Craig & Karl, ktorí pracovali pre mnohé top globálne značky napríklad LVMH, Nike, Vogue, Chanel, The Washington Post, The New York Times či National Geographic.

„Základnou myšlienkou nášho vizuálneho konceptu je, že Pohoda je oslavou pestrosti a rôznorodosti, miešanie najrôznejších žánrov, chutí a kultúr. Peknou metaforou je prirovnanie k balíku cukríkov — obsahuje mnoho rozličných tvarov a chutí, z ktorých si na festivale môžete vybrať to svoje, známe — alebo naopak s veľkou chuťou objavovať niečo úplne nové z toho všetkého, čo vám Pohoda ponúka,“ dodal Martin Jenča.

Grafické elementy, ako cukríky množstva tvarov vytvorili umelci Craig & Karl. „Z nich následne my v Milku nezávisle skladáme všetky vizuály. Vytvorili sme si z nich vlastne také malé ihrisko — je len na nás, ktoré elementy si vyberieme, ako ich skombinujeme a ktoré cukríky z toho pomysleného balíka si vyberieme. To nám na jednej strane dáva obrovskú paletu možností hrať sa — a pritom vďaka svojmu nezameniteľnému štýlu umožňuje okamžite identifikovať Pohodu bez toho, aby sa jej vizuálny prejav stal nudným alebo obťažujúcim,” dodal Martin Jenča.

Pozrite si vizuály pre Instagram:

 

Pozrite si vizuály pre Facebook (cover photo):

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu