Spomínate si na kampaň supermarketu Lidl, kedy celé Slovensko zbieralo malé figúrky Stikeez? Už je to tu zas, od 24. augusta.

Minulý rok sme písali  o kampani Lidl Stikeez, keď boli pre veľký úspech figúrky dokonca dočasne nedostupné…

„Zberateľskú akciu veselých figúrok Stikeez jednoznačne hodnotíme ako mimoriadny úspech, záujem našich zákazníkov prekonal naše očakávania. Figúrky s menami ako Papsy, Orby, Puff-Puff či Chompy zbiera od 14. júla celé Slovensko“, povedal minulý rok pre masmedialne.info Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl.

Lidl v utorok 18. augusta upozornil na návrat Stikeez, keď na svoj facebookový profil zavesil teasingový vizuál s tajomnou vetou „Pssst, niečo sa na vás chystá z hlbín oceánu…“

Stikeez - fcb
zdroj: fcb Lidl Slovensko

Stikeez sa vrátia do predajní Lidl od 24. augusta a táto kampaň zameraná na podporu predaja bude prebiehať až do 27. septembra, kedy zákazník dostane za každých 10 eur nákupu zdarma jednu figúrku Stikeez. Zberatelia si budú môcť tentoraz figúrky aj priamo zakúpiť za 0,49 eur za kus.

Spoločnosť Lidl sa ani nebráni tomu, aby zberatelia diskutovali a vymieňali si figúrky priamo na ich facebookovom profile Lidl Slovensko, kde má spoločnosť už viac ako 350 tisíc fanúšikov.

Stikeez 1
zdroj: 1st Class Agency

Figúrky budú s motívom postáv z podmorského sveta a budú fosforeskujúce, budú svietiť v tme. Nazbierať si budete môcť kompletnú sériu 20-tich figúrok s menami ako Chukapi, Ollie, či Balloon…

Či chcete, alebo nie onedlho sa zas zjavia na monitore počítača, na dverách, či na zrkadle a stanú sa súčasťou vašich životov. Stikeez mánia sa onedlho začína opäť. Lidl ňou umne zacielil na najväčšiu cieľovú skupinu supermarketov, ktorou sú práve matky s deťmi.

Stikeez 3
zdroj: 1st Class Agency

Lidl opäť ponúka možnosť zakúpiť si k figúrkam zberateľský album (za 2,49 eur) v tvare ponorky, súčasťou ktorého je aj stolová hra, v ponuke je aj špeciálne vrecúško (za 0,99 eur).

Novinkou v ponuke sú dva špeciálne magazíny za cenu 1,49 eur, ktoré obsahujú pribalenú figúrku ako bonus.

Lidl nezabúda ani na digitálnu komunikáciu so zákazníkmi a v rámci kampane bola vytvorená aj špeciálna webová podstránka www.lidl.sk/stikeez ale aj aplikácie pre tablety a smartfóny.

Stikeez v Lidli odkomunikujú aj prostredníctvom PR článkov a inzercie, televíznych a kino-spotov, Lidl letáku a elektronického newslettra, profilu na facebooku, POS a POV materiálmi.

REKLAMAadv.:

1 komentár

  1. Som v strednom veku, minule som to našiel doma v zásuvke, keď som mal chuť na sladké. Takže to som skoro zhltol vešiak na utierky? To je na žalobu, ako je vôbec možné, že toto pustil štátny skúšobný ústav? Čo takto Slovenská obchodná inšpekcia a zákon o ochrane spotrebiteľa a občiansky zákonník, konkrétne pasáže o nebezpečných výrobkoch? Lebo tu sa o nebezpečný výrobok jednoznačne jedná, navyše ak ho zamaskujú (skôr zakamuflujú!) ako cukrík…

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu