zdroj: FLEMEDIA

Vyhlásenie výsledkov prebehlo namiesto tradičného slávnostného galavečera na on-line stretnutí pre pozvaných účastníkov.

Víťazi boli vyhlásení v troch kategóriách podľa media typu (najlepšie využitie TV, rádia a digitálnych médií), v dvoch prierezových (Najlepšia veľká kampaň a Najlepšia malá kampaň), v štyroch kategóriách Media & Insight (najlepšie využitie dát, engagement, influencera, real-time marketingu), a jednej špeciálnej kategórii – Najodvážnejší počin.

Zároveň aj tento rok FLEMA vyhlásila špeciálne ocenenie Inovatívny autor, ktoré získala česká pobočka agentúry PHD. Ocenenie Inovatívny zadávateľ dostala za svoje kampane ŠKODA Auto.

Cenu Grand Prix, za absolútne najlepšie hodnotenú víťaznú kampaň, získali slovenské spoločnosti Oliver Agency a Getlike, ktoré pre Post Bellum vytvorili kampaň #OciPrePlac, ktorá s minimálnym rozpočtom dokázala neštandardným spôsobom upozorniť na tému extrémizmu na Slovensku.

„V tomto roku si ešte viac ako v iných rokoch vážime každej prihlášky do súťaže, každého porotcu, ktorý hodnoteniu kampaní venuje svoj čas. Nápady a inovatívny prístup tvoria pridanú hodnotu mediálneho plánovania a sme radi, že ju vďaka FLEMA Media Awards môžeme sprostredkovať odbornej marketingovej verejnosti, “ uviedla k shortlistom Petra Vejdělková, projektová manažérka usporiadateľskej spoločnosti FLEMEDIA.

Víťazov z 21 kampaní nominovaných na shortlist vybrala odborná porota na svojom on-line stretnutí 14. októbra 2020. Porota bola zložená z 30 odborníkov oblasti mediálneho plánovania a marketingovej komunikácie z radov zadávateľov, médií a reklamných aj mediálnych agentúr.

Viac informácií o súťaži a víťazných kampaniach nájdete na www.flema.cz

FLEMA Media Awards 2020 víťazi
Název kampaně Autor Zadavatel Země
Nejlepší využití digitálních médií
IKEA – Spánkoví hrdinové TRIAD Advertising IKEA Česká republika CZ-SK
Nejlepší využití TV
Slovak Telekom – Horská záchranná služba WAVEMAKER Slovakia Slovak Telekom SK
Nejlepší využití rádia
Škoda Octavia – 1000 způsobů, jak představit novou Octávii PHD (CZ) ŠKODA Auto CZ
Nejlepší využití influencera
Pilsner Urquell – Jak si vychovat své vlastní influencery WeDigital Plzeňský Prazdroj CZ
Nejlepší využití engagementu
ŠKODA Auto – Nová Octavia pod Vaším palcem PHD (CZ) ŠKODA Auto CZ
Nejlepší využití dat
KIA – Testovacie jazdy KIA a INRES SMART banner Digiline Kia Slovensko SK
Nejlepší využití real-time marketingu
Škoda Octavia – 1000 způsobů, jak představit novou Octávii PHD (CZ) ŠKODA Auto CZ
Nejlepší malá kampaň
Post Bellum – #OciPrePlac Oliver agency/Getlike Post Bellum SK
Nejlepší velká kampaň
Gambrinus – Pet stop TRIAD Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
Nejodvážnější počin
HBO – Projev, který se nikdy nestal SYMBIO HBO Europe CZ
Grand Prix
Post Bellum – #OciPrePlac Oliver agency/Getlike Post Bellum SK
Inovativní autor
PHD (CZ)
Inovativní zadavatel
ŠKODA Auto

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu