foto: FLEMA Media Awards

Flema Media Awards, ktorá oceňuje inovátorský a kreatívny prístup pri plánovaní kampaní, vyhlásila víťaza tohtoročného 13. ročníka súťaže. Zo 74 prihlásených prác na shortlist postúpilo 32 kampaní v 13 kategóriách.

Víťaza z kampaní nominovaných na shortlist vybrala odborná porota na svojom zasadnutí 17. októbra 2018. Porota bola zložená z 22 odborníkov oblasti mediálneho plánovania a marketingovej komunikácie z radov zadávateľov, médií a reklamných aj mediálnych agentúr.

Pri slávnostnom vyhlásení výsledkov súťaže boli v pražskej Pragovce 15. novembra odovzdané ocenenia víťazom v štyroch kategóriách podľa media typu (najlepšie využitie TV, OOH, rádia a digitálnych médií), v dvoch prierezových (Najlepšia veľká kampaň a Najlepšia malá kampaň), v šiestich kategóriách Media & Insight, a jednej špeciálnej kategórii – Najodvážnejší počin.

V kategórii Najodvážnejší počin boli ocenené spoločnosti BigMedia a Člověk v tísni, ktorí podľa poroty preukázali odvahu tým, že vytvorili a zrealizovali kampaň, kde ľudia ďakovali vo svojich rodných jazykoch.

Cenu Grand Prix, za absolútne najlepšie hodnotenú kampaň, získal Cream Prague a Dvořák – svahové kosačky za kampaň The Mow-Na Lisa, ktorá dokázala s minimálnym rozpočtom osloviť milióny ľudí v 50 krajinách sveta.

Zároveň i tento rok FLEMA vyhlásila ocenenie Inovatívna agentúra, ktorú získala agentúra TRIAD Advertising. Inovatívnymi zadávateľmi sa stali so zhodným výsledkom Člověk v tísni a Plzeňský Prazdroj.

Pozrite si case study video agentúry Triad. Všetky práce víťazných agentúr si môžete pozrieť > TU

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu