Zdroj: Flema Media Awards

Flema Media Awards, súťaž, ktorá oceňuje inovátorský a kreatívny prístup v mediálnom plánovaní, vyhlásila tohtoročný shortlist. Z 50 prihlásených kampaní postúpilo do užšieho výberu 21 kampaní v 10 kategóriách.

Prihlásené práce hodnotila odborná porota, zložená z 81 odborníkov v oblasti mediálneho plánovania a marketingovej komunikácie z radov zadávateľov, médií a reklamných aj mediálnych agentúr. Víťaza vyberie odborná porota na svojom on-line stretnutí 14. októbra. Vyhlásenie výsledkov súťaže prebehne v novembri.

Súťaží sa v 14 kategóriách: v piatich kategóriách podľa Media typu (najlepšie využitie TV, tlače, OOH, rádia a digitálnych médií), v dvoch prierezových Najlepšia veľká kampaň a Najlepšia malá kampaň, v šiestich kategóriách Media & Insight (najlepšie využitie dát, engagementu , influencera, multiscreeningu, real-time marketingu a najlepšie lokálne exekúcie globálnej kampane) a jednej špeciálnej kategórii – Najodvážnejší počin. Tá ocení autora a zadávateľa, ktorí prejavili odvahu a odhodlali sa vo svojej marketingovej komunikácii k riskantným riešeniam.

Aj tento rok Flema vyhlási ocenenie Inovatívny autor, Inovatívny zadávateľ a Grand Prix za absolútne najlepšie hodnotenú kampaň.

„Sme príjemne prekvapení množstvom tohtoročných prihlášok, ktorých je len o 8 menej ako v minulom roku. Svedčí to o tom, že snaha o inovatívne prístupy a myslenie je potrebná a žiadaná aj v tejto dobe. Zároveň si vážime úsilie všetkých porotcov a ich času, ktorý hodnoteniu venujú. Tešíme sa na druhé kolo poroty, ktoré sa uskutoční on-line formou, čo je pre nás nové, a sme veľmi zvedaví, čo táto zmena prinesie,“ povedala k shortlistu Petra Vejdělková, projektová manažérka usporiadateľskej spoločnosti FLEMEDIA.

Najviac kampaní na shortliste majú agentúry PHD CZ (3), SYMBIO (3), TRIAD Advertising (3) a WAVEMAKER Slovakia (3). Zo zadávateľov sa najviac darilo spoločnostiam Plzeňský Prazdroj (4) a ŠKODA Auto (4).

Shortlist FLEMA Media Awards 2020 podľa kategórií:

Názov kampane Autor Zadávatel Krajina
Najlepšie využitie digitálnych médií
HBO – Projev, který se nikdy nestal SYMBIO HBO Europe CZ
IKEA – Spánkoví hrdinové TRIAD Advertising IKEA Česká republika CZ-SK
Státní opera ND – #openforopera Raiffeisenbank Raiffeisenbank CZ
Velkopopovický Kozel – Mistr ležáků – První messengerová hra TRIAD Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
Nejlepšie využitie TV
Slovak Telekom – Horská záchranná služba WAVEMAKER Slovakia Slovak Telekom SK
Nejlepšie využitie rádia
Škoda Octavia – 1000 způsobů, jak představit novou Octávii PHD (CZ) ŠKODA Auto CZ
Nejlepšie využitie influencera
Pilsner Urquell – Jak si vychovat své vlastní influencery WeDigital Plzeňský Prazdroj CZ
Tiger Challenges 2019 Friendly Maspex Czech CZ-SK
Najlepšie využitie engagementu
ŠKODA Auto – Hrdě fandíme našim na cestě za vítězstvím Peppermint digital ŠKODA Auto CZ
ŠKODA Auto – Nová Octavia pod Vaším palcem PHD (CZ) ŠKODA Auto CZ
Najlepšie využitie dat
KIA – Testovacie jazdy KIA a INRES SMART banner Digiline Kia Slovensko SK
Slovenská sporiteľňa – Sloboda je v tebe WAVEMAKER Slovakia/ Zaraguza Slovenská sporiteľňa SK
Najlepšie využitie real-time marketingu
Generali Česká pojišťovna – Pomáháme sestřičkám PRIA SYSTEM Generali Česká pojišťovna CZ
Škoda Octavia – 1000 způsobů, jak představit novou Octávii PHD (CZ) ŠKODA Auto CZ
Najlepšia malá kampaň
Pilsner Urquell – Jak udělat z výčepních skutečné celebrity? Bison&Rose Plzeňský Prazdroj CZ
Post Bellum – #OciPrePlac Oliver agency/Getlike Post Bellum SK
Ria – Sliby mojí vagíně SYMBIO Hartmann-Rico CZ
Najlepšia veľká kampaň
Gambrinus – Pet stop TRIAD Advertising Plzeňský Prazdroj CZ
Slovak Telekom – Horská záchranná služba WAVEMAKER Slovakia Slovak Telekom SK
Najodvážnejší počin
HBO – Projev, který se nikdy nestal SYMBIO HBO Europe CZ
Státní opera ND – #openforopera Raiffeisenbank Raiffeisenbank CZ

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu