Ford a LucyPug spoločne vytvorili projekt Jazdím Ford pre Život, zameraný na mladých a neskúsených vodičov vo veku 18 až 25 rokov. Projekt zahŕňa súbor tréningov pre získanie jazdeckých zručností, pod vedením profesionálnych inštruktorov.

Cieľom projektu je pôsobiť na tú najrizikovejšiu skupinu, ktorou sú vodiči, ktorí majú vodičské oprávnenie menej ako 5 rokov.

Spoločnosť Ford chce ovplyvniť správanie mladých za volantom, aby sa negatívna štatistika a počet nehôd znížil.

Súčasťou promo aktivít bude komunikácia LucyPug na sociálnych sieťach, a microsite
www.jazdimfordprezivot.sk ale aj eventy so školou pretáčavého, alebo nedotáčavého šmyku, či krízové brzdenie, alebo test jazdy so stresujúcimi prvkami.

„Som veľmi rada, že môžem byť súčasťou kampane so super myšlienkou. Vodičák mám už pár rokov a sama som sa dostala do nepríjemnej situácie na ceste (hlavne cez zimné mesiace), počas ktorej mi nebolo všetko jedno,“ komentovala svoju aktivitu na Instagrame LucyPug.

Len nedávno sa LucyPug stala i tvárou kampane značky Milka, v ktorej youtubery testujú tyčinky Milka v adrenalínových výzvach. > Čítaj viac

Influenceri sa v poslednej dobe často stávajú tvárami rôznych kampaní, aby oslovili konkrétnu cieľovú skupinu a ich hlavným pilierom komunikácie je práve youtube video.

„Vývoj je neúprosný. Najmä mladé generácie (generácie Y a Z) opúšťajú „klasické“ médiá. Vznikajú nezávislé médiá, vzniká nová kategória influencerov, opinion lídrov. Moderátorov, či divadelných hercov nahrádzajú youtuberi i známi športovci. Nové hviezdy majú jeden spoločný znak – podarilo sa im v sociálnych médiách vytvoriť si vlastné, špecifické publikum, vlastný jazyk a….dokážu predávať,“ uviedla k súčasným trendom agentúra The Hive.

https://www.instagram.com/p/BWx4fGplIHu/?taken-by=lucylucpug

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu