„Hráme, čo milujete. Milujete, čo hráme“, tak znie ústredný headline novej hudobnej kampane, ktorú dnes spúšťa komerčná rozhlasová dvojka. Pozrite si televízny spot a vizuál.

Fun rádio má novú hudobnú kampaň „Hráme, čo milujete. Milujete, čo hráme“

Fun rádio nasadilo kampaň, ktorá potrvá celý marec, s cieľom podporiť vnímanie hudby vo svojom playliste a potvrdiť tak svoj hudobný pozicioning. TV spot vznikol v spolupráci s agentúrou Zaraguza.

„Mix konkrétnych pesničiek v našom spote najlepšie vystihuje hudbu, akú hrá Fun rádio. Sú to hlavne súčasné najväčšie a trendy hity, a to nielen tanečné, ale aj popové a pop-rockové skladby, ktoré pohli svetom a ktoré najviac milujú nielen mladší, ale aj starší,“ vysvetľuje Alica Földváryová, hudobná dramaturgička Fun rádia.

 

Televízny spot bude rotovať vo vysielaní Markízy a TA3. Okrem spotu nasadí Fun rádio aj printové a outdoorové vizuály, webovú kampaň, inzerciu v kinách, aktivity na sociálnych sieťach a self-promo vo svojom vysielaní.

Fun rádio si dlhodobo udržiava pozíciu silnej komerčnej dvojky so 13,4%-ným podielom na trhu. Má 519 tisíc denných a 1.094.000 týždenných poslucháčov. Viac ako 70 % poslucháčov Fun rádia je vo veku do 40 rokov. (Zdroj: MML-TGI SR 2014 3.-4.kvartál (23.6.2014 – 14.12.2014)

Funradio.sk je dlhodobo jednotkou medzi rádiovými webmi. Historicky najvyššiu návštevnosť dosiahol web Fun rádia v januári 2015 – 914.066 RU. (Zdroj: AIMmonitor 2007 – 2015)

[message_box title=“Vizitka reklamnej kampane „Hráme, čo milujete. Milujete, čo hráme“:“ color=“red“]
• Kreatívna agentúra: ZARAGUZA
• Creative Director: Michal Pastier, Igor Majkút
• Copywriter: Michal Pastier
• Art Director: Igor Majkút, Tomáš Škarba
• Account: Saša Poliaková
• Réžia TV spotu: Juraj Štepka
• Produkcia: Fantomas Production[/message_box]

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu