Generácia tridsiatnikov sa nemala kam zaradiť, kam preladiť, lebo nič pre nich v éteri nezostalo. Predpokladáme, že práve to bolo hlavným východzím konceptom pre leit motív aktuálnej kampane Fun rádia. Spoty budú nasadené len v online prostredí, keďže práve tam sa pohybujú potenciálni poslucháči rádia. Kampaň sprevádza a predstavuje novú vysielaciu štruktúru Fun rádia a prináša späť staré obľúbené logo Fun rádia. Kampaň vytvorila ju reklamná agentúra Zaraguza. Správu som aktualizoval o krátky rozhovor s Michalom Pastierom, kreatívnym riaditeľom Zaraguzy.

Fun rádio novou kampaňou plní priania poslucháčov odkazujúc na legendárne tváre rádia, ako sú Julo alias Python, či Peter „Šarkan“ Novák, predstavuje programové prvky, rozmanitejší playlist a vracia späť obľúbené logo Fun rádia. Kampaň štartuje začiatkom októbra.

„Kampaň sme vystavali v dvoch líniách. Prvá línia je plnenie prianí poslucháčov. Tí sú pre nás to najcennejšie a najdôležitejšie, preto sme sa rozhodli urobiť ráznu zmenu a Fun rádio ako jediné nielen načúva, ale aj plní priania poslucháčov. Na základe tohto sme pripravili programové zmeny a budeme v tom aj naďalej pokračovať. Druhá línia je reakciou na tieto zmeny, teda línia Preladil som na Fun rádio. Veríme, že hudobné, či programové zmeny si všimnú naši poslucháči stáli, noví ako aj tí, ktorí kedysi počúvali Fun Rádio“ povedal o kampani Patrik Ziman, generálny a marketingový riaditeľ Fun rádia.

„Prinášame väčšiu hudobnú rozmanitosť, vracajú sa k nám ďalší top moderátori, rozširujeme ponuku programov. Veríme, že týmito programovými zmenami si získame aj nových či tých poslucháčov, ktorí kedysi počúvali Fun rádio,“ povedal o novej vysielacej štruktúre programový riaditeľ Fun rádia, Rastislav Dutka.

Novinkou je, že prvý krát v histórii pôjde primárne o online kampaň, keďže spoty budú nasadené len do webového prostredia. Okrem spotu nasadí Fun rádio aj printové vizuály, aktivity na sociálnych sieťach a self-promo vo svojom vysielaní.

Spovedal som krátko ku kampani  aj Michala Pastiera, kreatívneho riaditeľa reklamnej agentúry Zaraguza:

Jedna generácia, generácia tridsiatnikov sa nemala kam zaradiť, kam preladiť, lebo nič pre nich v éteri nezostalo. Bolo toto hlavným a východzím konceptom pre leit motív aktuálnej kampane Fun rádia?

„Hlavným spúšťačom aktuálnej kampane boli nadšené komentáre poslucháčov počas špeciálneho narodeninového vysielania Fun rádia. Nostalgia a staré dobré Fun rádio tak ukázali svoj potenciál a tak sa vedenie rádia rozhodlo splniť priania poslucháčov.“

Ako prebiehalo nakrúcanie spotu? Vznikli aj humorné situácie? 

„Najviac zábavy sme si užili počas natáčania vďaka členovi štábu, ktorému tak nahlas škvŕkalo v bruchu, že sme museli klapky niekoľkokrát opakovať. Natáčalo sa počas jedného dňa priamo vo Fun rádiu, takže občas sme museli zastať a byť v úplnej tichosti, lebo moderátori mali skutočné živé vstupy do vysielania. Všetci boli ale nadšení so stretnutia nových a pôvodných legiend Fun rádia.“

Koncipovali ste aj novú vysielaciu štruktúru rádia? Alebo to je zmena, ktorá vzišla priamo od vedenia rádia a až následne vás oslovili pre odkomunikovanie zmien recipientom?

„Vysielanie je v réžií Fun rádia, našim najväčším zásahom mimo klasických kompetencií pri výrobe reklamy bolo odporučenie používania pôvodného loga Fun rádia, ku ktorému sa vťahuje najviac príjemných momentov z histórie Fun rádia.“

Prečo spoty nasadíte len v online prostredí? Je to primárne prostredie v ktorom sa pohybuje cieľová skupina potenciálnych poslucháčov rádia? Nebolo by ale lepšie rozšíriť zásah a zacieliť aj na tv maniakov?

„Pri kampaniach vždy záleží od rozpočtu a možného cielenia. Je to len začiatok kampane, nechajme sa prekvapiť v akých médiách sa kampaň ešte objaví,“ povedal Michal Pastier.

Fun rádio tento rok oslávilo 25. narodeniny a dlhodobo si udržiava pozíciu silnej komerčnej dvojky so 13,3%-ným podielom na trhu. Má 504 tisíc denných a 1.126.000 týždenných poslucháčov. Takmer 70 % poslucháčov Fun rádia je vo veku do 40 rokov.

Funradio.sk je dlhodobo jednotkou medzi rádiovými webmi. Historicky najvyššiu návštevnosť dosiahol web Fun rádia v marci 2015 až 930 654 RU.

Vizitka kampane:
Kreatívna agentúra: ZARAGUZA
Creative Director: Michal Pastier, Igor Majkút
Copywriter: Michal Pastier
Art Director: Igor Majkút
Account: Ivana Hricová
Réžia TV spotu: Juraj Štepka
Produkcia: Fantomas Production

Prečítajte si aj > Fun rádio mení vysielaciu štruktúru, vráti sa aj Julo alias Python

Pozrite si vizuály kampane:

Fun rádio má novú kampaň z dielne agentúry Zaraguza -1
Zdroj: Fun rádio
Fun rádio má novú kampaň z dielne agentúry Zaraguza -2
Zdroj: Fun rádio
Fun rádio má novú kampaň z dielne agentúry Zaraguza
Zdroj: Fun rádio
Fun rádio má novú kampaň z dielne agentúry Zaraguza-3
Zdroj: Fun rádio
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu