V kampani účinkujú moderátori Fun rádia Sajfa, Didiana, Junior a Marcel, ktorí v preoblečení reprezentujú „bežných“ poslucháčov rádia. Kampaň vytvorila reklamná agentúra Zaraguza a bude nasadená v online prostredí.

Kampaň pracuje so sloganom Slovensko počúva Fun rádio a claimom Hráme hity, ktoré milujete. Hlavným prvkom komunikácie sa stali hudobné hity a poslucháči (maskovaní moderátori) , ktorí si hity spievajú – v aute, v práci, v kancelárii, na univerzite.

Pozrite si ako sa spoty vyrábali:

„Po mnohých rokoch sme konečne pochopili, čo presne chcú naši poslucháči po celom Slovensku. Učíme sa každým dňom. Veľmi dôsledne sme ich pozorovali a vnímali v rôznych situáciách počas dlhého obdobia. Pustili nás do svojho súkromia, boli sme s nimi v tých najintímnejších, ale aj najobyčajnejších chvíľach. Dnes už vieme, čo robia a ako sa cítia keď počúvajú hudbu, ktorú hráme. Robí im jednoducho dobrú náladu, a preto hráme hity, ktoré milujú. Ďakujeme Kláre zo Žiliny, Ondrejovi z Brezna, Petrovi z Komárna, Adamovi z Púchova, Dane z Nitry, Ivanovi z Košíc, Milanovi z Ružomberka, Jozefovi z Trnavy, Viktorovi z Lučenca, Martine z Trenčína, Marošovi z Námestova a Jarovi zo Senca,“ povedal o kampani generálny riaditeľ Fun rádia Patrik Ziman.

„Nasadenie spotu do webového prostredia sa osvedčilo už pri predošlej kampani „Preladili sme na Fun rádio“ a chceme touto cestou pokračovať,“ doplnil Ziman.

Viac info o predchádzajúcej kampani Preladili sme na Fun rádio > pozri

Kampaň tvoria tri variácie spotov, ktoré budú postupne nasadené v online prostredí, tie budú dopĺňať aj komunikačné aktivity na sociálnych sieťach a aj vo vysielaní rádia.

Vizitka kampane:
Kreatívna agentúra: ZARAGUZA
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Michal Pastier
Art Director: Jakub Gerhardt
Account: Ivana Hricová
Réžia spotu: Juraj Štepka
Produkcia: Fantomas Production

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu