Fun rádio redizajnuje logo a vizuálnu identitu

zdroj: Fun rádio

Fun rádio od 1. novembra oficiálne predstavilo svoje refreshnuté logo a nový vizuálny štýl.

„Po ôsmich rokoch sme dospeli k názoru, že značka potrebuje nový vizuálny impulz a hlavne nové pravidlá pre používanie loga rádia a jeho subbrandov,” povedal o avizovaných zmenách programový riaditeľ Fun rádia Marek Mikúšek.

Logo sa zbavilo 3D prvkov, je jednoduchšie, modernejšie a vzhľadom na svoju historicky silnú fixáciu si zachováva ikonickú farebnosť a hlavné prvky. Tie sa aktuálne preniesli aj do architektúry namingu a log ostatných služieb rádia v online.

Autorom nového vizuálneho štýlu, refreshu loga i dizajnu nového rádiového webu, ktorý bude spustený už v priebehu novembra, je reklamná agentúra ČOSI.

„Vizuálny štýl sme postavili na organických fluidných tvaroch, vychádzajúcich zo samotného loga, ktoré v náznakoch pripomínajú audio equalizér. Tie dopĺňame o hravé geometrické tvary tak, aby nová vizualita podporovala dynamiku, hravosť a zábavu ako kľúčové hodnoty značky. Vytvorili sme tak výrazný, nekonečne rozvíjateľný a ľahko aplikovateľný komunikačný systém,” doplnil Maroš Kemény, managing director reklamnej agentúry ČOSI.

folder (zdroj: Fun rádio)
FB covers (zdroj: Fun rádio)
rollup (zdroj: Fun rádio)
hlavičkový papier (zdroj: Fun rádio)

(ts)