zdroj foto: Fun rádio

Už v minulosti malo Fun rádio podobnú kampaň pod názvom Zarábaj ušami z dielne reklamnej agentúry Zaraguza. Tentoraz si ju rádio spravilo in house pod názvom Zarob €ash s hitmi, ktoré miluješ. Princíp je rovnaký, je postavená na princípe listen to win (počúvaj a vyhraj). Súťaž odštartuje v pondelok 10. októbra a potrvá do 28. októbra.

„Idea kampane vznikla inhouse. Vychádzali sme z nášho claimu, Hráme hity, ktoré milujete, s cieľom podporiť počúvanosť počas pracovnej doby. Každý poslucháč má svoju milovanú skladbu :) Hit, na ktorý čaká, zlepšuje mu náladu a kvôli ktorému sa vráti k Fun rádiu lebo vie, že si ho bude môcť opäť vypočuť. Spojili sme príjemné s užitočným a za „iba“ počúvanie môžu ľudia teraz vyhrať peniaze. Forma listen-to-win sa u nás v éteri osvedčila aj v minulosti, preto sme ju využili aj teraz. Využívame selfpromo vo vysielaní a reklamu v printe a na online,“ povedala o kampani pre MediaWatch.Dog PR manažérka Fun rádia Tatiana Zabojníková Pavleová.


Rádio využíva selfpromo nielen vo vysielaní ale i na webe rádia, ktorý je dlhodobo jednotkou medzi rádiovými webmi. Podľa výskumu AIMmonitor v septembri 2016 web Fun rádia dosiahol návštevnosť viac ako 565 tisíc unikátnych návštevníkov (RU), historicky najvyššiu návštevnosť dosiahol web v marci 2015, viac ako 930 tisíc RU. Súčasťou kampane je i microsite www.funradio.sk/cash.

 

Princíp súťaže vysvetlil Rastislav Dutka: „V každý súťažný deň vyhlásia Junior s Marcelom v Rannej šou „hit dňa“, ktorý naši poslucháči milujú. Od toho momentu stačí počas dňa počúvať vysielanie Fun rádia, počkať si na „štart odpočítavania“ a počítať počet skladieb až do zahratia avizovaného „hitu dňa“. Prvý, komu sa podarí dotelefonovať do štúdia a bude vedieť správny počet skladieb, ktorý odznel od „štartu“ až po „hit dňa, ktorý milujete“, vyhráva,“ povedal programový riaditeľ Fun rádia.

„Podobný koncept kampane na princípe listen to win sa nám osvedčil už v minulosti so súťažou Zarábaj ušami. Tento raz však pôjde o inú, jednoduchšiu mechaniku. Primárnym cieľom kampane je posilniť počúvanosť v pracovné dni a počas pracovnej doby,“ dodal Rastislav Dutka.

Pozrite si výsledky počúvanosti na týždennej báze, ktorá vyplýva z kontinuálneho prieskumu RADIOPROJEKT za obdobie V.-VII. kvartál roku 2016 spoločnosti Median SK:

„Najpočúvanejšia rozhlasová stanica je stále Rádio Expres, ktorého počúvanosť vzrástla 0,3 %, čiže na 33,3 % (1.493.000 poslucháčov), ďalej nasleduje Rádio Slovensko, ktoré oproti minulému obdobiu stratilo 0,7 % a skončilo s 29,1 % (1.303.000), nasleduje Fun rádio, ktoré si polepšilo o 0,2 % a dostalo sa na 22,3% (1.000.000). Rádio Jemné má počúvanosť rovnakú ako v minulom období a to 16,4 % (736.000), počúvanosť Rádia Europa 2 klesla o 0,1 %, čiže na 15,3 % (683.000). Nasleduje Rádio Regina, ktorého počúvanosť tiež mierna klesla a je na úrovni 13,7 % (614.000), Rádio Vlna si naopak polepšilo na 10,9 % (487.000), čo je o 0,6 % viac ako v minulom období“. Čítaj viac.

RADIOPROJEKT V.-VII.2016 obr.1
zdroj: Median SK

Pozrite si vizuály kampane:

zdroj: Fun rádio
zdroj: Fun rádio
zdroj: Fun rádio
zdroj: Fun rádio
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu