Zdroj: Orange

Hlavný protagonista reklám alternatívneho operátora Funfón Pišta Lakatoš sa prihovoril fanúšikom „naživo“ cez online stream na Facebooku. Hľadal hercov do vianočnej reklamy. Reklamy pre značku FunFón sú z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

Fanúšikovia si v reklame môžu zahrať a rozhodnúť aj o použitých kostýmoch, o mieste na ktorom sa dej spotu odohrá, ale aj o samotnom deji vianočnej reklamy.

Po dvoch online streamoch prebehlo na stránke fanúšikov na Facebooku hlasovanie, z ktorého vzišli víťazne dve tváre Simonka a Ivetka, ktoré si zahrajú spolu s Pištom v Centofkovej vianočnej reklame.

„Odkedy sa FunFón objavil na telekomunikačnom trhu, sympatie svojich zákazníkov si získava nie len odvážnymi ponukami a cenovo výhodnými službami, ale aj svojskou a vtipnou komunikáciou. Fanúšikovia FunFónu sú už zvyknutí, že sú podstatnou súčasťou jeho aktivít a ich názor je dôležitý napríklad aj pri tvorbe novej ponuky. Pokračujeme ďalej a latku opäť posúvame. Tentokrát ich necháme kreatívne sa vyhrať s prípravou vlastnej vianočnej reklamy. Bude iná ako ostatné, bude jedinečná kvôli špeciálnemu online kastingu, bude naša spoločná – funfónovská. Súčasné digitálne technológie nám dovoľujú virtuálny svet postupne zreálňovať a približovať užívateľom sociálnych sietí. V tomto trende chceme pokračovať aj naďalej,“ povedala Katarína Čabáková, Advertising & Brand Manager spoločnosti Orange.

FunFón bol pôvodne virtuálny operátor Fun rádia, ktorý vstúpil na trh v spolupráci so spoločnosťou Orange Slovensko 15. októbra 2010 a aktuálne funguje už ako samostatná značka mobilného operátora Orange, ktorej princíp je založený na predplatených kartách a dobíjacích kupónoch.

„FunFón je digitálna mobilná značka od Orangeu s jednoduchými podmienkami a prehľadným cenníkom pre mladých, ktorí sa cítia slobodní, neviazaní, milujú zábavu a chcú pritom komunikovať najvýhodnejšie v najväčšej a najrýchlejšej mobilnej sieti na Slovensku. Zameriavame sa na nástroje blízke cieľovej skupine – sociálne siete, využívame však aj celé spektrum nástrojov komunikačného mixu,“ povedala pre MediaWatch.Dog Barbora Oberučová, PR & Event manažérka zo spoločnosti Orange Slovensko.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu