Rada pre reklamu dostala od obyvateľky z okresu Kysucké Nové Mesto sťažnosť na reklamu s Pištom Lakatošom „Svište“, ktorú vytvorila reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett pre virtuálneho operátora FunFón.

Šťažovateľka v podanom oznámení namieta, „že v reklame je zobrazené nešetrné zaobchádzanie so svišťom v podobe jeho vytiahnutia z nory,“ uviedla Rada pre reklamu.

Komisia Rady pre reklamu hlasovaním rozhodla, že TV spot „Funfón Centofka“ nie je v rozpore s Etickým kódexom reklamnej praxe a sťažnosť je neopodstatnená.

Reklamná agentúra sa rozhodla promptne reagovať a vytvorila nový spot reagujúci priamo na sťažovateľku:

Pozrite si pôvodný spot:

„(…) Kreatívne spracovanie spotov FunFón je postavené na fabulácii a zobrazení nereálnych situácii, vymyslených nadsázok, ktoré sú podčiarknuté animovaným prevedením. Zadávateľ sa pri vnímaní svojich reklám opiera o zdravý úsudok recipientov a odčítanie zobrazenej formy a odkazu, ktorý spot sprostredkúva. Cieľom spotu nie je akýmkoľvek spôsobom nabádať na nesprávne zaobchádzanie so zvieratami,“ uviedol zadávateľ reklamy vo svojom stanovisku pre RPR.

FunFón bol pôvodne virtuálny operátor Fun rádia, ktorý vstúpil na trh v spolupráci so spoločnosťou Orange Slovensko 15. októbra 2010 a aktuálne funguje už ako samostatná značka mobilného operátora Orange, ktorej princíp je založený na predplatených kartách a dobíjacích kupónoch.

„FunFón je digitálna mobilná značka od Orangeu s jednoduchými podmienkami a prehľadným cenníkom pre mladých, ktorí sa cítia slobodní, neviazaní, milujú zábavu a chcú pritom komunikovať najvýhodnejšie v najväčšej a najrýchlejšej mobilnej sieti na Slovensku. Zameriavame sa na nástroje blízke cieľovej skupine – sociálne siete, využívame však aj celé spektrum nástrojov komunikačného mixu,“ povedala pre Masmediálne.info Barbora Oberučová, PR & Event manažérka zo spoločnosti Orange Slovensko.

Vizitka kampane:
Názov kampane: FunFón Centofka
Klient: FunFón (Orange Slovensko)
Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek
Art director: Matt Kubica, In-Out štúdio
Copywriter: Janka Stankovianska, Katarína Králiková, Marián Čekovský
Account: Vladan Fejlek
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV, online
Cieľová skupina: funfónisti a ďalšia mládež
Produkcia televízneho spotu: In-Out štúdio

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu