Reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett pripravila micro kampaň na prepay službu (predplatené karty) mobilného operátora Orange Slovensko, ktorú komunikuje pod značkou FunFón. Sami zákazníci si tak môžu znížiť cenu hovorov a textových správ. FunFón slávi piate narodeniny a nepriamo kampaňou reaguje aj na príchod štvrtého mobilného operátora 4KA. Správu som aktualizoval o rozhovor s Barborou Oberučovou zo spoločnosti Orange Slovensko a aj o správu priamo zo stránky fanúšikov FunFón na facebooku, ktorá ohlásila úspešné zakončenie kampane. Už po jednom dni sa  fanúšikom podarilo znížiť lajkami, či zdielaním statusu cenu volaní a správ až na jeden cent (!).

„Už sme si zvykli, že reklamy operátora „pre mladých“ – FunFón sú plné vtipu a nenapodobniteľných hlášok z úst hlavnej postavičky spotov, Pištu Lakatoša. Svojráznu kreslenú postavičku, ktorá by smelo mohla mať aj vlastný televízny seriál, originálne nahovára Marián Čekovský, “ takto  opisovala v minulosti marketingovú komunikáciu značky FunFón Patrícia Štofanová, redaktorka masmedialne.info.

Vďaka LokalTV sa Piša Lakatoš skutočne dostal aj do filmu LokalFilmis, ktorý táto spoločnosť uviedla do kín, ale poďme späť k reklame na FunFón…

„Nápady na komunikáciu FunFónu vznikajú vždy v spolupráci s našou agentúrou, Mariánom Čekovským a chalanmi z IN-OUTu. Prvotná myšlienka vznikne práve u Wiktora, Čekyho improvizácia tomu dáva vtip a vznikajú obľúbené hlášky a IN-OUTi pridajú vizuálne prvky, vďaka ktorým pri každom zhliadnutí komunikácie nájdeme niečo nové a zábavné. Nesmieme zabudnúť ani na Leopard – produkciu, ktorá dotiahne celý proces do dokonalosti,“ prezradila už v minulosti o kampaniach značky FunFón pre masmedialne.info Janka Šoltisová z account teamu  reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

FunFón bol pôvodne virtuálny operátor Fun rádia, ktorý vstúpil na trh v spolupráci s Orange Slovensko dňa 15. októbra 2010, aktuálne funguje už len ako samostatná značka mobilného operátora Orange Slovensko, ktorej princíp je založený na predplatených kartách a dobíjacích kupónoch.

Ako som písal, na trh vstúpil štvrtý mobilný operátor spoločnosti Swan pod názvom 4KA  prišiel na trh v pondelok 5. októbra 2015, predstavil sa s low-costovou  cenovou politikou. Konkurenčný FunFón sa hneď vzápätí v stredu 7. októbra rozhodol zareagovať, keď avizuje zníženie cien svojich služieb.

Kampaň FunFón nie je úplne priamo zacielená proti konkurenčnej ponuke nového mobilného operátora 4KA, keď zmenu svojej cenovej politiky odôvodňuje 5. výročím FunFónu na Slovenskom trhu. Ani vzájomný prienik ich cieľových skupín tu nehľadajme. FunFón je etablovaná image značka zameraná na mladých, 4KA skôr low-cost pokúšajúci sa nízkou cenou uchmatnúť „zostávajúce omrvinky“ zo slovenského mobilného trhu a vďaka spolupráci so Slovenskou poštou sa im to môže podariť.

Aktuálna micro kampaň FunFónu používa slogan: „Oslávme 5 rokov: Môžeme si znížiť cenu volaní a sms!“

Odštartovala v stredu 7. októbra na stránke fanúšikov FunFón na facebooku, kde post má aktuálne (8.10., o cca 8:30hod)  cez tisíc lajkov a osemsto zdieľaní, cenu volaní a sms si tak znižujú sami zákazníci mobilného operátora FunFón:

„Hej funfónisti, cena našich volaní a správ je teraz v našich rukách! Stačí Like (- 0,001 centa), Comment (- 0,002 centa) alebo Share (- 0,005 centa). Držme spolu a môžeme volať a písať lacnejšie! Navyše každý deň obdarujeme 70 z vás. Viac k pravidlám > tu

Hej funfónisti, cena našich volaní a správ je teraz v našich rukách! Stačí Like (- 0,001 centa), Comment (- 0,002 centa)…

Uverejnil používateľ FunFón Streda 7. októbra 2015

 

Položil som otázky k aktuálnej kampani FunFón spoločnosti Orange. Odpovedala mi Barbora Oberučová, PR & Event manažérka zo spoločnosti Orange Slovensko:

Kedy sa začala marketingová spolupráca medzi Wiktor Leo Burnett a Orange Slovensko, resp. na značke FunFón?

FunFón, ako „coolovejšia“ alternatíva šitá na potreby mladých ľudí, vznikla na jeseň v roku 2010 (preto tie 5te narodeniny :), kedy sa začala aj spolupráca s agentúrou Wiktor Leo Burnett na FunFóne.

Čo je globálnym cieľom komunikácie značky FunFón, koho má osloviť? Aké nástroje, prvky marketingovej komunikácie k tomu používate?

FunFón je digitálna mobilná značka od Orangeu s jednoduchými podmienkami a prehľadným cenníkom pre mladých, ktorí sa cítia slobodní, neviazaní, milujú zábavu a chcú pritom komunikovať najvýhodnejšie v najväčšej a najrýchlejšej mobilnej sieti na Slovensku. Zameriavame sa na nástroje blízke cieľovej skupine – sociálne siete, využívame však aj celé spektrum nástrojov komunikačného mixu.

Je aktuálna micro kampaň FunFón priamou reakciou na príchod štvrtého mobilného operátora 4KA a jeho cenovú politiku?

Aktuálna tízingová kampaň postavená na “znižovacej výzve” je narodeninovým darčekom, ktorý FunFón pripravil pri príležitosti piateho výročia svojej komerčnej prevádzky.

Aky mediamix plánujete v narodeninovej kampani FunFón ešte, okrem sociálnych sieti použiť?

Kampaň sa spustila 7.10.2015 a bude prebiehať v najbližších dňoch, nechajte sa prekvapiť :)

Čo je cieľom tejto kampane?

V prvom rade je cieľom osláviť spolu s fanúšikmi a zákazníkmi tejto značky piate narodeniny FunFónu. FunFón je najstarším „značkovým“ operátorom na slovenskom trhu, čo len dokazuje, že ponukou svojich služieb a imidžom dokázal osloviť širokú masu zákazníkov, najmä mladšej cieľovej skupiny, ktorí hľadajú cenovo výhodnú hlasovú a dátovú komunikáciu v kvalitnej mobilnej sieti.

Ďalším cieľom je počúvať potreby našich zákazníkov a pripravovať adekvátne ponuky v spolupráci s nimi, tak, ako to bolo aj doteraz. Počas uplynulých piatich rokov sme prinášali odvážne a inovatívne ponuky a cenovo výhodné služby, ktoré kopírovali užívateľské potreby našich zákazníkov, a zároveň ich zabávali vtipným spracovaním. Pokračujeme v tom aj touto kampaňou.

Veľmi sa tešíme, že sa ľudia zmobilizovali, že FunFónisti ukázali obrovskú silu a chuť zabojovať v tejto odvážnej výzve. Je to dôkaz, že značka FunFón má zákazníkov naladených na rovnakej inovátorskej vlne, ako je ona sama. Spoločne so zákazníkmi sa nám znova podarilo vytvoriť bezkonkurenčnú ponuku, “ dodala Barbora Oberučová zo spoločnosti Orange Slovensko.

Aktualizované:

Kampaň bola ukončená predčasne. Už za jeden deň sa  podarilo fanúšikom FunFónu na facebooku vo štvrtok 8.10. znížiť cenu volaní a správ až na jeden cent. FunFón o tom „jazykom“ Pištu Lakatoša informoval fanúšikov na svojom facebooku:

„Ďakujemes! Funfónisti ste neuveriteľní! Podarilo sa vám znížiť cenu volaní a správ na jeden cent! Čoskoro preto odpálime super ponuku, ktorú už pečieme s Oblinou v našej Funfón kuchyni!“

fcb FunFon 8.10.2015

Aktualizované 11.10.:

FunFón od piatku 9.10. skutočne odštartoval mesačný balík Centofka, v ktorom za 10 eur ponúka 1000 jednotiek, ktoré užívateľ môže minúť na telefonovanie, alebo písanie správ. Jedna správa, či minúta hovoru tak vyjde na avizovaný jeden cent. Nový „Mesačný paušál“ pod názvom Centofka si môže zákazník aktivovať až do 31. decembra 2015 a od aktivácie platí až na obdobie 6 mesiacov, pri dobití 10 eur na mesiac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu